Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Firefox 4

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Sjakko Bekijk bericht
    Bij dit soort tweaks heb ik toch altijd m'n bedenkingen. Er zal wel een goede reden zijn waarom de ontwikkelaars van Firefox dit niet zelf zo hebben ingesteld.
    Daar heb je gelijk in.

    De tweaks die je daar toepast hebben alleen maar zin als je zelf een behoorlijke internet verbinding + router etc hebt.
    Als je dat niet hebt dan werken die tweaks averechts.

    De developers gaan dus voor het gemiddelde, niet te hoog en niet te laag.
    Aangepast door Avex; 2 juli 2011, 15:27.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Maar wat jij beschrijf met die button in win 7 en als je over een link gaat dat je een pagina ziet heb ik allemaal niet.
    Ja, dat moet jij ook hebben maar ik zei NIET dat ik dan een pagina zie.

    Ga maar ergens hier met de muis over een linkje....
    dan komt er helemaal Linksonder in beeld een balkje met daarin de volledige url van die site.
    Kan zijn dat je dan even de "Ad-onbalk" of Javascript balk moet uitvinken omdat die er overheen komt te staan.

    Wat die "oranje button", ben ik nu ook achter.
    Is ook in XP hetzelfde als Windows7.
    In XP bleef bij mij de "menubalk" actief na de upgrade van FF4 zoals ik die had staan in XP.
    Maar als je deze ook uitvinkt in XP, dan komt dus die oranje "Firefox" button weer in beeld...staat dan helemaal in het bovenste hoekje.

    Waar je WEL pagina's kan zien is bij de tabbladen.
    Klik dan op de Bladwijzerwerkbalk helemaal rechts op dat kleine pijltje.
    En als je dan op "Tabbladgroepen" klikt dan opend er een soort van scherm met daarin de sites die je open hebt staan als tabblad.
    Daarin kan je op de page klikken en die komt dan zichtbaar weer groot in beeld.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Oja...als je met muis over een linkje gaat komt dit onderaan je scherm ook in beeld.
    Dit was eerder ook al wel maar ziet er nu wat anders uit.
    Weet iemand hoe je dat eventueel kan uitschakelen?
    Je bedoelt dat kleine popupje met die URL erin toch? Wat ik heb gedaan is Status-4-Evar geïnstalleerd. Dan heb je weer je oude status bar terug.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Masterbater Bekijk bericht
    Ik vind het alleen beetje minder dat ze de nieuwe tabblad-nieuw venster onder de rmk hebben omgegooid, maar dat zal met tijd wel wennen.
    Bedoel je dit soms:

    Klik met rechtermuis b.v ergens naast je tabblad en je ziet een venstertje.
    Daarin "Bovenliggende tabbladen" uitvinken...en ze staan er dus weer onder.

    Btw. Op Windows7 is het iets anders als op XP.

    Op Windows7 zie ik helemaal links bovenaan zo'n oranje buton, alwaar je instellingen kan doen.
    In XP lijkt er bijna geen verschil...."pagina verversen" staat nu bij in de URL balk en "Home button" staat nu helemaal rechts naast Adblock.
    Verder zijn deze buttons van de Navigatiewerkbalk allemaal iets kleinen geworden.

    Oja...als je met muis over een linkje gaat komt dit onderaan je scherm ook in beeld.
    Dit was eerder ook al wel maar ziet er nu wat anders uit.
    Weet iemand hoe je dat eventueel kan uitschakelen?
    Aangepast door Kanus; 25 maart 2011, 00:52.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Bij dit soort tweaks heb ik toch altijd m'n bedenkingen. Er zal wel een goede reden zijn waarom de ontwikkelaars van Firefox dit niet zelf zo hebben ingesteld.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X