Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Beschadigde jpg files herstellen?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb een tijdje geleden een 16 Gb usb stick gehad. Hier heb ik een aantal foto's naar toe gekopieerd, maar uiteindelijk bleek dat niet alle foto's waren overgekomen. Ik heb toen met een file recovery programma een aantal foto's terug weten te krijgen, maar een groot aantal foto's is beschadigd teruggekomen. Ik krijg in de verkenner dan geen voorbeeld te zien. Hij geeft wel aan dat de grootte van de foto bv. 100 kb is, dus er zou iets van over moeten zijn. Heeft iemand een programmaatje waarmee je beschadigde jpg's kan herstellen? Ik heb al wat programma's geprobeerd, maar dit soort foto's krijg ik terug:

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Heeft iemand iets voor me?
    Thanks alvast!
    GRTZ
    Huusje
    Software van deze club heeft al veel soortgelijke verzoekjes aan mij geholpen.




    The Buster
    Reageer

    Beschadigde jpg files herstellen?
    Hoi, Ik heb een tijdje geleden een 16 Gb usb stick gehad. Hier heb ik een aantal foto's naar toe gekopieerd, maar uiteindelijk bleek dat niet alle foto's waren overgekomen. Ik heb toen met een file recovery programma een aantal foto's terug weten te krijgen, maar een groot aantal foto's is beschadigd teruggekomen. Ik krijg in de verkenner dan geen voorbeeld te zien. Hij geeft wel aan dat de grootte van de foto bv. 100 kb is, dus er zou iets van over moeten zijn. Heeft iemand een programmaatje waarmee je beschadigde jpg's kan herstellen? Ik heb al wat programma's geprobeerd, maar dit soort foto's krijg ik terug:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Heeft iemand iets voor me? Thanks alvast! GRTZ Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X