Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Aanpassingen met photoshop

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Aanpassingen met photoshop

    Faken is in mijn ogen dat je het hoofd van bv Hilary Duff op het lichaam van Lindsay Lohan zet ofzo
    Ik vin dhet vaak wel grappig en doe het soms ook wel maar ik sla het dan weer niet op

    maar idd, photoshop, paint shop pro en dergelijke moet je onder de knie krijgen door veel oefenen en uitproberen. Zo heb ik het mezelf ook geleerd
    en ik vind dat ik nu toch wel goed daarin ben
    Reageer

    #2
    RE: Aanpassingen met photoshop

    Blitzmokkel schreef: En ik vind ze ook niet ineens leuker door mijn veranderingen.

    Graag jullie meningen
    Tja..je hebt het hier over FAKEN en als je dat goed doet dan kunnen dat toch hele mooie plaatjes zijn...als je begrijp wat ik bedoel

    In het verleden heb ik er aardig wat gemaakt (maar dat mag hier niet gepost worden en sowieso zou ik ze al nooit posten)maar de meeste 'klungels' heb ik al niet eens meer.
    Maar het is wel een mooi middel om het fotosoepen onder de knie te krijgen want ik heb op die manier vele trucje geleerd en uitgedacht die nog altijd handig zijn bij het aan elkaar FAKEN van b.v. Spreads of Wallpapers.
    Reageer

    #3
    RE: Aanpassingen met photoshop

    Blitzmokkel schreef: Ik heb Photoshop. Heel af en toe gebruik ik dat wel eens om wat toe te passen op foto's van damens;

    - Haar- en haarkleur verander ik wel eens uit nieuwsgierigheid.
    - Ik verander borsten soms omdat het bij sommige foto's lijkt alsof de een groter is dan de ander.
    - Siliconen ****** verklein ik wel eens om ze echter te laten lijken uit nieuwsgierigheid.

    * Na deze veranderingen ben ik me er wel van bewust dat ik de persoon zodanig veranderd heb, dat het niet meer dezelfde persoon is. En ik vind ze ook niet ineens leuker door mijn veranderingen.

    Graag jullie meningen
    Als je hier al een poosje komt zul je zien en weten dat het merendeel fotosoepen "haat" , puur natuur of het zo dicht mogelijk bij het mokkel in kwestie houden.
    Bij shoots word al gesoept en soms erg veel, als jij dan ook nog eens een schepje er boven op doet, is het verre van origineel en als een mokkel een shoot doet dan ontkom je niet aan fotoshop, maar dan zie ik het liefst dat er erg weinig gesoept word.
    Dat geld btw ook voor veel bekende mokkels, die vinden nl dat gesoep ook belachelijk.
    Reageer

    Aanpassingen met photoshop
    Ik heb Photoshop. Heel af en toe gebruik ik dat wel eens om wat toe te passen op foto's van damens;

    - Haar- en haarkleur verander ik wel eens uit nieuwsgierigheid.
    - Ik verander borsten soms omdat het bij sommige foto's lijkt alsof de een groter is dan de ander.
    - Siliconen ****** verklein ik wel eens om ze echter te laten lijken uit nieuwsgierigheid.

    * Na deze veranderingen ben ik me er wel van bewust dat ik de persoon zodanig veranderd heb, dat het niet meer dezelfde persoon is. En ik vind ze ook niet ineens leuker door mijn veranderingen.

    Graag jullie meningen
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X