Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van Katja Schuurman

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #26
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Haar filmpje is immers de oorzaak van al deze ellende...
    Gewoon de volgende keer zulke TV scenes/programma's zelf opnemen.

    Ik heb dan hier wel het filmpie van tobias_nld gedownload want die stond hier al kant en klaar, maar ik heb die afl. zelf ( na tip van pombeer2) ook opgenomen.
    Dan weet je zeker dat je dergelijke dingen niet gaat missen.
    En in jou geval heb je dan ook niks met rare files en downloads te maken want dan bepaal je het zelf wat je op je PC doet en maakt.
    Reageer

    #27
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Nodig gewoon iemand (vriend, collega, familielid) waarvan je weet, dat die er wel mee om kan gaan, uit voor een middagje!

    Laat het je fatsoenlijk uitleggen, en schroom niet om dingen desnoods 3x te vragen.

    Gegarandeerd, dat je daarna nooit geen problemen meer hebt met dit soort dingen.
    Ik nodig Katja Schuurman wel uit, om weer tot dit topic terug te keren.
    Haar filmpje is immers de oorzaak van al deze ellende...
    Reageer

    #28
    Nodig gewoon iemand (vriend, collega, familielid) waarvan je weet, dat die er wel mee om kan gaan, uit voor een middagje!

    Laat het je fatsoenlijk uitleggen, en schroom niet om dingen desnoods 3x te vragen.

    Gegarandeerd, dat je daarna nooit geen problemen meer hebt met dit soort dingen.
    Reageer

    #29
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Een .rar bestaat al jaren ( volgens wiki 23 jaar) dus tijd genoeg om het eens te leren he.
    Het verwonderd mij dus echt dat er nog mensen zijn die dit niet op hun PC hebben, want ik vraag mij af hoe je dan ooit al die filmpies heb kunnen zien die men door de jaren heen op Inet pleurde.
    In de tijd van Rapid en Mega upload e.d. was het vaak niet anders dan .rar

    Een programma als Winrar is dus al een "basis" programma die je meteen op een PC zet wanneer je weer een nieuwe koopt.
    Spijtig dat de firma Microsoft zo'n programma als Winrar na 23 jaar nog steeds niet standaard op Windows zet. Daardoor moet je als leek dus allerlei puzzels oplossen en experts raadplegen om een filmpje te kunnen zien.

    Maar over Microsoft verbaas ik me al lang niet meer. Een fatsoenlijke aan/uit-knop is al te moeilijk voor Bill Gates. Na het uitzetten start-ie bij mij vaak weer vanzelf op.
    Reageer

    #30
    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht
    Vind je het een vooruitgang dat het 25 jaar na de doorbraak van de computer voor een gemiddelde gebruiker onmogelijk is om een simpel filmpje te bekijken?
    Een .rar bestaat al jaren ( volgens wiki 23 jaar) dus tijd genoeg om het eens te leren he.
    Het verwonderd mij dus echt dat er nog mensen zijn die dit niet op hun PC hebben, want ik vraag mij af hoe je dan ooit al die filmpies heb kunnen zien die men door de jaren heen op Inet pleurde.
    In de tijd van Rapid en Mega upload e.d. was het vaak niet anders dan .rar

    Een programma als Winrar is dus al een "basis" programma die je meteen op een PC zet wanneer je weer een nieuwe koopt.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
36 reacties
39k views
Laatste bericht
226 reacties
554k views
Laatste bericht
417 reacties
721k views
Laatste bericht
7 reacties
10k views
Laatste bericht
4 reacties
4k views
Laatste bericht
4 reacties
5k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.958k views
Laatste bericht
8 reacties
11k views
Laatste bericht
Werken...
X