Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Verzameldraad Mokkel compilaties

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Epiceply
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Het was mooier geweest als de camerahoek meer zoals bij Fatima Moreira de Melo was geweest, maar ja ... misschien is het omroepbeleid wel meer zo geworden. Wat dat betreft heb ik nog wel een wensenlijstje bijv. Amber Brantsen en Dionne Stax in hun mooie journaal- & nieuwsuuroutfits of de vrouwen op de RTL Boulevard-bank/-stoelen bij zomerse kledij of bijv. oudere beelden van Eva Jinek toen ze zich ook nog wel beneden haar taille liet filmen. Anderen natuurlijk ook!
    Reageer

    #2
    Ogen-oneffenheden:

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Mooie compilatie. Wat ik wel jammer vind is dat het rechteroog van Miljuschka er op sommige foto's er een beetje raar uit kan zien, bijv.
    - onderste compilatie: foto 1 (grijze rok, rood blousje) een gefixeerde iris;
    foto 2 (zwartgeelwitte rok, geel vestje) een oneffenheidje boven haar wimper, foto 4 (zwartleren rok) lijkt ook wel een beetje vertekend.
    Ik merkt het ook bij andere foto's gecapt uit 'RTL Boulevard' bij andere draden (Bridget Maasland) bij de ogen of de mond als het wat groter wordt weergegeven. Is dat een resolutieprobleem (high definition óf niet)?
    Reageer

    #3
    Prachtig! Eindelijk die vervelende banners onderaan in beeld weg:

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prachtig! Eindelijk die vervelende banners onderaan in beeld van Goedemorgen Nederland weg want die bederven het uitzicht op jou!
    Reageer

    Verzameldraad Mokkel compilaties
    Op verzoek van een van jullie leden start ik vanaf vandaag een verzameldraad voor alle mokkel compilaties. Op dit topic kan iedereen zijn creaties qua compilaties posten die al eerder op dit forum zijn verschenen of die nog moeten verschijnen.

    Zie dit als een verzameling en niet als een apart topic speciaal voor de compilaties. Post dus zowel op de topic van het desbetreffende mokkel als op dit topic zodat we in een oogopslag kunnen genieten van alle mooie creaties.
    Aangepast door Epiceply; 15 december 2016, 14:17.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
413 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X