Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sylvie Meis

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    RE: Sylvie Meis

    Alfa155 schreef: ik denk dat ik daar maar 1 woord over haar hoef te zeggen:

    zeer mooi

    oh shit dit zijn 2 woorden
    Geeft niet, hier zijn nu eenmaal geen woorden genoeg voor. Vooral die ogen *zwijmel*. Groene ogen doen het voor mij helemaal.
    Ik wist niet eens wie het is aangezien ik niet naar dat soort banale programma's kijk. Ik zie liever kwaliteits-tv zoals "The Villa" of "Prickly Heat"

    HIHAAAA, mijn 100ste post.
    Reageer

    RE: Sylvie Meis

    Mate schreef:
    Garfield schreef:
    ik weet niet wat je met spread bedoeld maar ik vind ze er goed uit zien, maar goed dat kan ook moelijk anders met zo'n lekker wijf
    Een spread is een foto over twee of meer pagina's. Die dingen kun je niet in één keer scannen en dus wordt het knip-en-plak werk. Het probleem is dan het wegwerken van de vouw.
    ah right bedankt voor de uitleg
    Reageer

    RE: Sylvie Meis

    Garfield schreef:
    ik weet niet wat je met spread bedoeld maar ik vind ze er goed uit zien, maar goed dat kan ook moelijk anders met zo'n lekker wijf
    Een spread is een foto over twee of meer pagina's. Die dingen kun je niet in één keer scannen en dus wordt het knip-en-plak werk. Het probleem is dan het wegwerken van de vouw.
    Reageer

    RE: Sylvie Meis

    ik denk dat ik daar maar 1 woord over haar hoef te zeggen:

    zeer mooi

    oh shit dit zijn 2 woorden
    Reageer

    RE: Sylvie Meis

    THE CHOPSHOP IS LOOSE

    what you gonna do when chopshop is comming for you ohhh what you gonna do when chopshop is comming for u.

    geweldig CS (hmmm is dit toeval dat zijn afkorting staat voor mijnn favo game )
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
305 reacties
675k views
Laatste bericht
406 reacties
1.367k views
Laatste bericht
248 reacties
531k views
Laatste bericht
360 reacties
1.198k views
Laatste bericht
3k reacties
8.557k views
Laatste bericht
605 reacties
867k views
Laatste bericht
252 reacties
226k views
Laatste bericht
11 reacties
9k views
Laatste bericht
Werken...
X