Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Help

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door kanus Bekijk bericht
    Yep...hier nog iemand

    Ik kwam daar een tijd terug ook opeens achter dat ze doodleuk de boel verwijderd hadden.
    Het acc. blijft dan nog wel geldig en je kan dan (moet dan maar ) weer opnieuw beginnen.....

    De files die je al hebt geUpt (die nu dus weg zijn) die kan je NIET meer uploaden op de normale manier. (tenminste dat was bij mij zo)
    Wil je ze toch zonodig weer uploaden, dan kan je ze in een .rar file zetten, of nog een tip:
    Je kan b.v. je filmpie opnieuw coderen...of wat ik wel eens doe...alleen het geluid opnieuw coderen
    b.v. het originele geluid is Mpeg Layer-3 en 56kb/s .....dan maak je daar even in VirtualDub 48kb/s van.
    Aan kwaliteit filmpie lever je dan (bijna) niks in, maar je hebt nu wel een nieuwe file die Rapid niet zal herkennen.


    Update:
    Het lijkt erop dat je je file's weer terug hebt....kan nl. gewoon al je filmpies downloaden.
    Kanus jij ook bedankt voor je reactie En je tips natuurlijk
    Heb mn files inderdaad weer terug gelukkig Vreemd dat ze net nog weg waren ,maar goed als het nu weer ok is vind ik alles best
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    Zijn er meerdere rapidshare gebruikers die hun links kwijt zijn??
    Yep...hier nog iemand

    Ik kwam daar een tijd terug ook opeens achter dat ze doodleuk de boel verwijderd hadden.
    Het acc. blijft dan nog wel geldig en je kan dan (moet dan maar ) weer opnieuw beginnen.....

    De files die je al hebt geUpt (die nu dus weg zijn) die kan je NIET meer uploaden op de normale manier. (tenminste dat was bij mij zo)
    Wil je ze toch zonodig weer uploaden, dan kan je ze in een .rar file zetten, of nog een tip:
    Je kan b.v. je filmpie opnieuw coderen...of wat ik wel eens doe...alleen het geluid opnieuw coderen
    b.v. het originele geluid is Mpeg Layer-3 en 56kb/s .....dan maak je daar even in VirtualDub 48kb/s van.
    Aan kwaliteit filmpie lever je dan (bijna) niks in, maar je hebt nu wel een nieuwe file die Rapid niet zal herkennen.


    Update:
    Het lijkt erop dat je je file's weer terug hebt....kan nl. gewoon al je filmpies downloaden.
    Aangepast door Kanus; 8 april 2008, 16:30.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    Weet ik echt niet Collector,
    die melding heb ik nog nooit gezien.

    Wat betreft teveel ruimte gebruiken, dat loopt wel los.

    Dit krijg je op een Premium account te zien als je veel uploads hebt...

    "Your account stores more than 20 GB of files and is a "Storage XXL" account. Files not being downloaded for more than 90 days will automatically be deleted."

    Dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken.
    ******* bedankt in ieder geval voor je respons
    Tsja wel erg jammer zit je flink wat files naar rapid te zetten en zijn opeens al je links weg Aantal gebruikte mbs zal het dus ook niet aan liggen Mocht iemand nog een idee hebben wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn dan graag een reactie aub.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    Deze melding[ summary.tmpl not found.Template 101]?? Vreemd zie wel het totaal aantal gebruikte Mbs van al mijn filmpjes staan maar de links zijn doodleuk verdwenen Kan dus ook geen file meer deleten. Wel jammer dat je zomaar even ontdekt dat al je links niet meer te zien zijn Zou ik misschien teveel ruimte hebben gebruikt en dat rapid de files automatisch verwijderd heeft??
    Weet ik echt niet Collector,
    die melding heb ik nog nooit gezien.

    Wat betreft teveel ruimte gebruiken, dat loopt wel los.

    Dit krijg je op een Premium account te zien als je veel uploads hebt...

    "Your account stores more than 20 GB of files and is a "Storage XXL" account. Files not being downloaded for more than 90 days will automatically be deleted."

    Dus daar zou ik me maar geen zorgen over maken.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door hooters Bekijk bericht
    Wat voor melding krijg je te zien als je een link aanklikt?

    "File Not Found" of "Forbidden to be shared..."?

    Niet dat het wat uitmaakt, ze zijn nml. doodleuk verwijderd door RS.
    Deze melding[ summary.tmpl not found.Template 101]?? Vreemd zie wel het totaal aantal gebruikte Mbs van al mijn filmpjes staan maar de links zijn doodleuk verdwenen Kan dus ook geen file meer deleten. Wel jammer dat je zomaar even ontdekt dat al je links niet meer te zien zijn Zou ik misschien teveel ruimte hebben gebruikt en dat rapid de files automatisch verwijderd heeft??
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
541 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
711 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
1k views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X