Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Youtube, Google video & 123video

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Dank voor je reactie, zal eens het 1 en ander gaan proberen!
    Ja, dat zal je toch voor jezelf een beetje moeten uittesten, want de ene screenrecorder is de ander niet.
    Het beeld is dan vaak geen probleem, maar om het geluid er goed bij te krijgen wat dan ook meteen synchroon loopt en niet te zacht is opgenomen en ook niet kraakt e.d. kan wat lastig zijn.

    Tip: maak dus eerst hele korte opnames van scherm + geluid....b.v. van 10 of 20 sec.
    E.e.a. zal je dus moeten converteren ( omzetten naar b.v. mp4) en dan kijken of je tevreden bent.
    Dat gaat je dus veel tijd kosten als je opnames maakt van b.v. 4 of 5 min.....dan ben je uiteindelijk een half uur verder als je klaar bent met omzetten e.d....en dan is die niet goed hahaha
    Kan je weer opnieuw beginnen....dus met een testopname van 10 of 20 sec. gaat dat veel sneller.
    Als je dan de juiste manier gevonden hebt ga je pas de hele opname doen.
    Reageer

    #2
    Dank voor je reactie, zal eens het 1 en ander gaan proberen!
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Heeft iemand voor mij nog een tip
    In gevallen dat je niks kan downloaden gebruik je een screenrecorder.
    Welke dat een goede is weet ik niet....zelf heb ik die in een goed edit proggie al zitten.
    Vervolgens is het handig dat je luidsprekers ook een uitgang heeft.

    Normale geluid uit PC ( groene plug) gaat naar boxen (in) --> vervolgens stuur je dat weer vanuit je boxen (uit) terug naar de microfoon ingang (roze plug)

    Op die manier kan je edit programma die de screen opname maakt, via microfoon ook het geluid opnemen.
    btw ipv de roze mic. ingang kan je ook de blauwe Line-ingang proberen.....dat is toch een beetje zelf gaan testen hoe het bij jou kan werken en wat je geluidskaart e.d. allemaal kan.

    Heb je geen uitgangen op je boxen, dan kan je een stekkertje meteen doorpluggen vanuit GROEN naar ROZE (mic) .....of naar BLAUW.
    Je hebt nu geen geluid meer uit je boxen, maar dat zou je eventueel even via een koptelefoon kunnen horen of met een extra setje boxen die je uit je koptelefoon plug haalt.
    Of je kan nog proberen met een stekker vanuit je koptelefoon aansluiting ( uit) naar de mic. of line-in
    Aangepast door Kanus; 11 november 2017, 11:38.
    Reageer

    #4
    Heeft iemand voor mij nog een tip, over hoe ik die VEVO-muziekclips naar mijn HD kan downloaden?

    Ik weet het is ouderwets, maar het is voor mij de juiste manier....

    Probleem is, dat de tips, die je via Google ziet, over het algemeen niet werken.
    Voor normale filmpjes, gebruik ik altijd clipconverter, maar die pakt dus niet de clipjes met muziek. Erg irritant.

    Hoop dat iemand een tip heeft!

    (ik gebruik Windows 10, en Google Chrome).
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door nutkenz Bekijk bericht
    Er is een nieuwe versie van VDownloader beschikbaar via http://vdownloader.com/nl/
    Dat klopt ..
    Dank je voor de tip , maar let op met instaleren je moet namelijk dingen dowloaden en mee insteleren dus ik zie der toch maar van af ..
    Er word te veel proggies mee geinstaleert !
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
539 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
503 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X