Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qazqaz
zal ik toch een extra chromebrowser moeten nemen, maar het is raar dat dit niet meer gaat en dat ik nog geen berichten van anderen vind met dit probleem.
|
Tja ...niet elke PC is hetzelfde he. Misschien heb jij in tegenstelling met andere mensen weer een ander codec pakket op je PC of juist b.v. codecs die niet in IE actief zijn. Je kan duizend dingen bedenken haha
En veel mensen gebruiken ook niet eens dat IE meer.
En als Youtube dus dingen veranderd ( dus nu met het HTML5) dan zullen ze zorgen dat het in HUN browser wel zal werken. en zelfs dan kan je individueel ook een probleem krijgen.
Voor het afspelen zal dan weer in alle browsers gaan want HTML5 is standaard...maar hun tools e.d. gaan ze echt niet ontwikkelen voor een andere browser zoals IE.
Daar zal IE zelf met updates voor moeten komen. En dat zal altijd wel "het spel" tussen die grote jongens blijven.
Is ook logisch he...Google wil natuurlijk dat jij en ik en iedereen Chrome als standaard browser gebruiken.

Microsoft wil dat iedereen IE gebruikt enz enz.
Dan kan je b.v. kwaad of teleurgesteld worden als iets bij jou niet meer werkt, maar daarom kan je ook beter meerdere browser op je PC hebben want het is immers gewoon een programma.
Ik heb b.v. ook meerdere fotobewerkingsprogramma's en tekenprogramma's op mijn PC en ook een paar Edit programma's voor filmpies. enz
Je kiest telkens het programma uit welke het best geschikt is voor het doel op dat moment.