Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Do - Dominique van Hulst

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door hugo hugen Bekijk bericht
    blijft het plaatsen van Playboymateriaal in strijd met de Auteurswet.
    Ja okee...maar als PB het aan RTL geeft, is het geen PB content meer maar op dat moment RTL content.
    En als ze bij de TV besluiten dat dit ********* is, kun ja alle fora's meteen sluiten want caps/filmpies (welke dan ook) posten is dan een ********* feit.
    Ze kunnen dus niet zeggen: die cap mag wel en die cap mag niet....tis alles of niks!!

    ALs PB niks aan RTL gegeven heeft, is RTL dus in eerste instantie *********.
    Dus vreemd als PB dus de bron niet zal vervolgen...maar vervolgens wel iedereen die er daarna met aan de haal gaat.
    PB roept steeds heel hard dat men diegene gaat vervolgen die vooraf al de foto's laat uitlekken.
    Nou zeg ik: ...als dit een maand, 1 week of 1 dag is (Kwalbert heeft hem woensdag altijd al) uitlekken = uitlekken.

    Verders vind ik dat PB zijn eigen zaak aan het afbreken is door het te verbieden dat plaatjes niet meer op INet mogen.
    Klinkt raar....maar toch !
    Kijk, ook al staan hier nu WEL of NIET pic...diegene die het blad sowieso nooit koopt, koopt het dan ook niet als ze er niet meer staan.
    En geen pics op Inet betekend dus GEEN gratis reclame...en dat klopt ook wel want normaal is het in zo'n topic als deze al wekenlang druk-druk-druk.
    En als je veel mensen bereikt, verkoop je uiteindelijk ook veel meer...want ik wil dus de pics op Inet zien, maar dan ook het blad kopen.

    Nu zie je eigenlijk niet zoveel...tis stil....heel stil.....en PB komt dus zelf ondertussen met 2 extra foto's om het aan te zwengelen (maar die mogen dus ook niet )
    Doordat er niks op Inet staat weten veel en veel minder mensen dat er eerdaags een DO in hun kerstnummer staat.
    En dus kan de verkoop van hun blad ook tegen gaan vallen.

    Tis nl. een wisselwerkning.....en een goede zakenman/vrouw zal je dat kunnen vertellen.
    Je moet ook eerst kunnen geven, om vervolgens veel te kunnen verdienen.....alleen hebbe-hebbe-hebbe werkt op den duur niet.
    Ze kunnen dus zover doorslaan dat ze iedereen voor de rechter slepen....op den duur zal dan dus niemand het meer over
    PB (durven) hebben. En als je naam niet meer rond gaat, kun je de deur op slot doen.

    En wat maakt het uit......als je de pics nu op Inet ziet, of in de supermarkt de foto's ziet om
    vervolgens het blad weer terug in het schap te leggen....lutsers blijf je toch houden.
    Aangepast door Kanus; 9 december 2008, 16:10.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik ben helemaal geen jurist maar dat PB dit geeft aan Boulevard, betekend dat Boulevard zich schuldig maakt aan sluikreclame (mochten daar afspraken over zijn onderling) enz.
    Tja, ik proef hier een redenering van 'als zij verkeerd handelen, dan mogen wij het ook' en 'eigen schuld, dikke bult'.

    Los van de vraag of hier sprake is van verkeerd handelen en eigen schuld, blijft het plaatsen van Playboymateriaal in strijd met de Auteurswet. Deze strijd wordt mijns inziens niet opgeheven door een eventueel bedenkelijk handelen van de Pb en RTL. Of anders gezegd, dat anderen verkeerd handelen, geeft ons niet de vrijheid om dat ook te doen.

    Zo, Hugo heeft gesproken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hugo hugen Bekijk bericht
    Nu moet ik zeggen dat ik geen volleerd jurist ben,

    Dat de Pb, om publiciteitsredenen, Boulevard toestemming geeft,
    Ik ben helemaal geen jurist maar dat PB dit geeft aan Boulevard, betekend dat Boulevard zich schuldig maakt aan sluikreclame (mochten daar afspraken over zijn onderling)
    Dat die afspraken er zijn weet onderhand iedereen wel (hoe komt Kwalbert aan dat blad als het nog niet in de winkel ligt ), maar dat zullen ze dus blijven ontkennen om niet door de mand te vallen.
    Dus zogauw PB wat van die RTL caps gaat zeggen die op fora's staan, moeten ze vooraf dus eerst Kwalbert aanpakken om dit niet op TV te laten zien...(als het niet op Inet mag, mag het ook niet op TV )
    en dat kan dus niet want PB heeft hetzelf aan Kwalbert gegeven.
    Aangepast door Kanus; 9 december 2008, 13:33.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door retep Bekijk bericht
    de plaatjes die je bij boulevard te zien zijn, hebben ze volgens mij met toestemming van playboy gekregen, en dan mag je ze blijkbaar ook op andere plaatsen laten zien ( is immers gratis reclame voor de PB)..........
    Nu moet ik zeggen dat ik geen volleerd jurist ben, maar feit is gewoon dat er een auteursrecht rust op de foto's. En daarbij maakt het mijns inziens niet uit hoe ze de kijker bereiken via de buis of via het blad zelve.

    Dat de Pb, om publiciteitsredenen, Boulevard toestemming geeft, betekent niet dat eenieder ook de toestemming heeft om ze verder te tonen of te verspreiden. Dus ik denk dat zelfs caps van de bewuste uitzending niet toegestaan zijn.

    Maar goed, dit is slechts mijn bescheiden mening.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Lieve van Stoute Bekijk bericht
    Naar mijn weten mogen de foto's gewoon geplaatst worden, omdat ze ook in Boulevard getoond worden en daarvan mag je ook caps maken.
    de plaatjes die je bij boulevard te zien zijn, hebben ze volgens mij met toestemming van playboy gekregen, en dan mag je ze blijkbaar ook op andere plaatsen laten zien ( is immers gratis reclame voor de PB)..........
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
499 reacties
267k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.430k views
Laatste bericht
4k reacties
7.053k views
Laatste bericht
987 reacties
4.995k views
Laatste bericht
110 reacties
123k views
Laatste bericht
9 reacties
7k views
Laatste bericht
18 reacties
91k views
Laatste bericht
3k reacties
3.057k views
Laatste bericht
Werken...
X