Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Waar stal ik één signature-foto?

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Hoi Kanus,

    Ik weet niet zeker of Imgur een zelfde imagehost is als de andere hosts. Ik krijg de indruk dat dit net weer iets anders is. We zien het wel als de afbeelding er daar ook weer af gaat. Met alle respect, ik vind de jpg te slecht van kwaliteit... maar wel bedankt voor het meedenken.

    GRTZ
    Huusje


    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Oke...maar dat is toch ook zo'n imagehost ??
    En je zei dat je dat niet meer wilde.

    Maar goed..een reden dat plaatjes kunnen verdwijnen is ook omdat een host ze er gewoon afknikkert.
    Plaatjes zoals .PNG die veel ruimte in beslag nemen zien ze waarschijnlijk niet graag...kost allemaal giga dataverkeer.
    En zeker als jij dat hier in een sig heb staan en al jou posts door velen en velen dagelijks worden gezien....en ook nog op meerdere forums.


    Waarom gebruik je geen .jpg ?? ...en met een ietsie pietsie mindere kwaliteit.
    Ik heb er even een gemaakt...die .png van jou is 211 Kb deze .jpg is maar 18 Kb



    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    met imgur.com aanzetten.
    Oke...maar dat is toch ook zo'n imagehost ??
    En je zei dat je dat niet meer wilde.

    Maar goed..een reden dat plaatjes kunnen verdwijnen is ook omdat een host ze er gewoon afknikkert.
    Plaatjes zoals .PNG die veel ruimte in beslag nemen zien ze waarschijnlijk niet graag...kost allemaal giga dataverkeer.
    En zeker als jij dat hier in een sig heb staan en al jou posts door velen en velen dagelijks worden gezien....en ook nog op meerdere forums.


    Waarom gebruik je geen .jpg ?? ...en met een ietsie pietsie mindere kwaliteit.
    Ik heb er even een gemaakt...die .png van jou is 211 Kb deze .jpg is maar 18 Kb



    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Aangepast door Kanus; 4 november 2015, 00:02.
    Reageer

    #8
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Je moet even je Inet abo van je provider nazien.
    Meestal is het zo ( en dat weet niet iedereen) dat je naast je abo of acc ook
    zelf webspace erbij hebt....b.v. 10 of 50 Mb waar je dan je eigen website op kan zetten.
    Nu heeft natuurlijk niet iedereen behoefte om zelf een website online te zetten,
    maar die gratis ruimte aan Mb's kan dus wel makkelijk zijn.
    Dus het is niet zo dat je ook een website moet maken en publiceren ...nee je kan alleen wel een plekje maken ( achter de schermen) op die host waar je dan die foto neerzet.

    Op die manier heb je ALTIJD zelf de controle....tenzij je dus overstapt naar een andere provider....maar goed als die ook gratis webspace aanbied zet je het daar weer neer.
    Uiteraard heb ik zelf ook een aantal websites via mijn provider, alleen wil ik die liever niet linken aan mooie dames, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had mijn vraag ook op Facebook uitgezet en daar kwam een kennis van me met imgur.com aanzetten. En voor zover ik het nu kan zien, werkt dat prima! Toch bedankt voor het meedenken, Kanus!
    Reageer

    #9
    Je moet even je Inet abo van je provider nazien.
    Meestal is het zo ( en dat weet niet iedereen) dat je naast je abo of acc ook
    zelf webspace erbij hebt....b.v. 10 of 50 Mb waar je dan je eigen website op kan zetten.
    Nu heeft natuurlijk niet iedereen behoefte om zelf een website online te zetten,
    maar die gratis ruimte aan Mb's kan dus wel makkelijk zijn.
    Dus het is niet zo dat je ook een website moet maken en publiceren ...nee je kan alleen wel een plekje maken ( achter de schermen) op die host waar je dan die foto neerzet.

    Op die manier heb je ALTIJD zelf de controle....tenzij je dus overstapt naar een andere provider....maar goed als die ook gratis webspace aanbied zet je het daar weer neer.
    Aangepast door Kanus; 3 november 2015, 12:46.
    Reageer

    Waar stal ik één signature-foto?
    Vraagje: Ik zoek een gratis site waar ik via mijn desktop 1 foto kan uploaden, die er altijd op blijft staan. Ik deed dat eerst met Photobucket, maar daar is de bandwidth limiet van verstreken. Een nieuwe account op Photobucket bood geen soelaas. Ook daar was meteen de bandwith van verstreken. Ik zoek dus geen clouds of iets dergelijks, maar een site waar ik gratis 1 foto kan stallen, die mbv de url als signature foto kan dienen op forums waar ik gebruik van maak. Sites zoals imgbox.com, imgbam.com en imagevenue.com zijn niet geschikt, omdat daar de foto slechts tijdelijk blijft staan.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X