Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #56
    Oorspronkelijk gepost door DrakerTS Bekijk bericht
    Erg netjes gecommuniceerd ook, wat nu met die duizenden foto's en moeite + tijd die we erin gestoken hebben?


    Zomaar zonder enige vorm van aankondiging, boem.. houdoe en bedankt,..


    Bedankt weer, sjonge jonge.


    Dat blixem zelf een keer de blixem krijgt..... alles voor de centjes,.. is en blijft een bedrijf he
    Dat de teleurstelling, in ieder geval bij Draker, groot is, moge duidelijk zijn.

    Het feit, dat de stekker er zomaar uit wordt getrokken, vindt ik ook zeer kwalijk. Had in ieder geval even een waarschuwing gegeven.
    Reageer

    #57
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    De stekker van Mokkelboulevard is door Blixem (de moeder van Mokkels en Mokkelboulevard) eruit getrokken. Mokkels is nu de enige site en Blixems werkt er hard aan om deze te verbeteren en een nieuwe look te geven. Nu kunnen er bijvoorbeeld al enkele jaren geen nieuwe leden aangemeld worden, dat moet veranderen en daar is men dus mee doende.
    Dank voor de reactie Huusje! Erg jammer...
    Reageer

    #58
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    De stekker van Mokkelboulevard is door Blixem (de moeder van Mokkels en Mokkelboulevard) eruit getrokken. Mokkels is nu de enige site en Blixems werkt er hard aan om deze te verbeteren en een nieuwe look te geven. Nu kunnen er bijvoorbeeld al enkele jaren geen nieuwe leden aangemeld worden, dat moet veranderen en daar is men dus mee doende.

    Erg netjes gecommuniceerd ook, wat nu met die duizenden foto's en moeite + tijd die we erin gestoken hebben?


    Zomaar zonder enige vorm van aankondiging, boem.. houdoe en bedankt,..


    Bedankt weer, sjonge jonge.


    Dat blixem zelf een keer de blixem krijgt..... alles voor de centjes,.. is en blijft een bedrijf he!





    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Aangepast door DrakerTS; 5 maart 2019, 16:01.
    Reageer

    #59
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Iemand enig idee, wat of er aan de hand is met de "Zuster-site?"

    Ik kom vandaag maar niet op de "mokkelboulevard"-site. Telkens kom ik weer op "Mokkels.nl" terecht!!!
    De stekker van Mokkelboulevard is door Blixem (de moeder van Mokkels en Mokkelboulevard) eruit getrokken. Mokkels is nu de enige site en Blixems werkt er hard aan om deze te verbeteren en een nieuwe look te geven. Nu kunnen er bijvoorbeeld al enkele jaren geen nieuwe leden aangemeld worden, dat moet veranderen en daar is men dus mee doende.
    Reageer

    #60
    Iemand enig idee, wat of er aan de hand is met de "Zuster-site?"

    Ik kom vandaag maar niet op de "mokkelboulevard"-site. Telkens kom ik weer op "Mokkels.nl" terecht!!!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X