Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Ik pleit voor een nieuwe mokkelbabecategorie: schattige meisjes

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Prima als men er niet aan wil beginnen, maar wáárom valt dat dan verkeerd? Vanwaar die aversie? Het is niet zwaar op de hand en er is totaal geen associatie met ****. Daar kan men dus onmogelijk op tegen zijn?!
    Uit de reacties én uit de reacties die niet komen blijkt dat niet iedereen dezelfde interesse heeft als jij. Ik wil deze discussie nu graag sluiten.
    Reageer

    #2
    Prima als men er niet aan wil beginnen, maar wáárom valt dat dan verkeerd? Vanwaar die aversie? Het is niet zwaar op de hand en er is totaal geen associatie met ****. Daar kan men dus onmogelijk op tegen zijn?!
    Reageer

    #3
    Hoe het ook zij, we gaan hier niet aan beginnen.

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Schattige meisjes.
    Voor wie zich tekort gedaan voelt als compleet mens, dat is dan jammer. Een kwalificatie is slechts een uiting op een bepaald moment. Het kan zijn dat
    a) iemand zich op een bepaald moment vertederd voelt (bijv. http://imgbox.com/k8LPiR5R)
    b) of zich vertederend opstelt.
    Dat doet niets af aan de mensen die dat niet laten zien; ook niet aan de mensen die zich door zo'n kwalificatie minder serieus genomen zouden voelen. Dat is niet zo!
    Reageer

    #4
    Schattige meisjes

    Schattige meisjes.
    Voor wie zich tekort gedaan voelt als compleet mens, dat is dan jammer. Een kwalificatie is slechts een uiting op een bepaald moment. Het kan zijn dat
    a) iemand zich op een bepaald moment vertederd voelt (bijv. http://imgbox.com/k8LPiR5R)
    b) of zich vertederend opstelt.
    Dat doet niets af aan de mensen die dat niet laten zien; ook niet aan de mensen die zich door zo'n kwalificatie minder serieus genomen zouden voelen. Dat is niet zo!
    Reageer

    #5
    Beste LadiesLover, ik waardeer je enthousiasme, maar ik heb gemerkt dat niet iedereen even enthousiast wordt van de zaken die jou boeien. Zo valt de term 'schattige meisjes' bij sommige mensen helemaal verkeerd. We gaan dus ook niet in op jouw verzoek om een nieuwe 'mokkelbabe-categorie' 'schattige meisjes' aan te maken.

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
29 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
41 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
71 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X