Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dione de Graaff

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door TripleA Bekijk bericht
    TheBoss heeft gelijk, je vergist je. Mart Smeets en Ria Visser hebben begin jaren 80 eens een scheve schaats gereden. Tussen Smeets en Dione is nooit iets geweest. Althans daar is niets over bekend en het lijkt me ook zeer onaannemelijk dat het wel zo zou zijn.
    En Dione eind jaren 90. Is toen regelmatig onder de aandacht gebracht. Maar is verder niet belangrijk. blijf het alleen inderdaad een vreemde combinatie vinden als het zo is. Maar laten we het maar afsluiten.
    Aangepast door jeremyg; 11 december 2017, 20:03.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door jeremyg Bekijk bericht
    Dione ook in haar beginjaren bij Studio Sport volgens mij. Ria Visser was pas later.
    TheBoss heeft gelijk, je vergist je. Mart Smeets en Ria Visser hebben begin jaren 80 eens een scheve schaats gereden. Tussen Smeets en Dione is nooit iets geweest. Althans daar is niets over bekend en het lijkt me ook zeer onaannemelijk dat het wel zo zou zijn.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Volgens mij ben je in de war met Ria Visser.
    Dione ook in haar beginjaren bij Studio Sport volgens mij. Ria Visser was pas later.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door jeremyg Bekijk bericht
    Hoe heeft Mart Smeets het ooit voor elkaar gekregen? Het blijft toch een enorm mooie meid.
    Volgens mij ben je in de war met Ria Visser.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
1.097k views
Laatste bericht
602 reacties
866k views
Laatste bericht
331 reacties
438k views
Laatste bericht
9k reacties
17.704k views
Laatste bericht
2k reacties
4.792k views
Laatste bericht
2k reacties
1.854k views
Laatste bericht
902 reacties
1.733k views
Laatste bericht
5k reacties
8.549k views
Laatste bericht
Werken...
X