Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Youtube, Google video & 123video

Opvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #11
    Ja inderdaad het gaat om filmpjes die in HD kwaliteit zijn upgeload althans zo heb ik het op een site gelezen. Maar dit was ook niet het filmpje met het zuiverste beeld wat ik heb gezien op Youtube, maar ik dacht ik kan er beter iets herkenbaars op zetten als link.

    Misschien is het volgende dan een beter voorbeeld

    http://nl.youtube.com/watch?v=kxibD9...e=channel_page
    Aangepast door the power; 24 december 2008, 11:24.
    Reageer

    #12
    Topic even samengevoegd.

    Maar idd dit kan ik ook geen HD noemen.
    Okee de kwaliteit is er wel beter op geworden, maar ik ken "normale" .avi's die scherper zijn...nog niet te spreken over Mpeg2 en dus ook nog lang niet in de buurt van HD (High Definition)

    Ze zullen waarschijnlijk bedoelen dat de bron een HD filmpie was die is geUpload....al lijkt me dat sterk want RTL is volgens mij nog niet in HD te ontvangen.
    Aangepast door Kanus; 23 december 2008, 20:05.
    Reageer

    #13
    Mja, ff gekeken daar, het is misleidend van youtube om te zeggen 'watch in HD'. Het is iets beter van kwaliteit, maar niet meer dan dat. Als je het filmpje download is ie iets meer dan 5 mb, de zogenaamde HD kwaliteit van youtube is 15 mb, en dat is nog steeds erg weinig voor een filmpje van zo'n 2 en een halve minuut.
    Als je 2 en een halve minuut echte HD 1080p kwaliteit hebt ga je al rap naar de 200 mb.
    Reageer

    #14
    You Tube in HD

    Laat ik beginnen met te zeggen dat ik hier nog geen topic over heb gevonden hier op mokkels.nl Als het er echter wel is mag een moderator dit natuurlijk weer verwijderen.

    In ieder geval vond ik you tube vroeger echt niks, maar dan ook helemaal niks. Altijd alleen maar van die filmpjes in die bagger kwaliteit waarbij je de pixels zo ongeveer kon tellen. Toen waren er nog wel eens mensen die vroegen om de filmpjes te uploaden op you tube. Zo ongeveer alle posters van videos hier op mokkels.nl vonden dat helemaal niks. Maar ik begin het nut hiervan nu steeds meer in te zien, want you tube heeft laatst al de verbetering ingevoerd dat filmpjes in een hoger kwaliteit bekeken kunnen worden. Nu zag ik dat het nog veel beter is geworden want er kunnen tegenwoordig ook filmpjes in HD kwaliteit worden bekeken. En dat laatste klinkt als muziek in de oren.
    Mede ook omdat hier op mokkels.nl steeds vaker filmpjes gepost worden in HD kwaliteit. Van de ene kant denk ik dan van yes een pracht filmpje in pracht kwaliteit, maar als je dan de grootte van de bestanden ziet wordt ik wat minder vrolijk. Maar misschien is you tube dan wel de oplossing door HD filmpjes daar te uploaden zodat iedereen ze kan zien in die hoge kwaliteit zonder dat iedereen lang moet wachten op het downloaden. Ik vraag me dus af hoe men hierover op mokkels.nl denkt??????????

    The Power

    PS het kan zijn dat ik weer laat op de hoogte hiervan was en dat jullie dit al lang wisten toch heb ik maar ff een voorbeeld linkje hier voor jullie

    http://nl.youtube.com/watch?v=Gvk_T7BcqW8

    Als je dit filmpje gaat bekijken kan je rechts onder de videoplayer op "watch in HD" klikken, als hij hem daar al niet meteen in opent
    Aangepast door the power; 23 december 2008, 18:57.
    Reageer

    #15
    Maar is het alleen bij youtube filmpjes dan? Heb je ook probs met ander soort streaming content?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X