Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Ik kan ook niet meer voor een post bedanken en volgens mij hebben behoorlijk veel gebruikers hetzelfde probleem. Maar dat ligt dus niet aan die gebruikers zelf? En verder: is er al iets bekend over het herstel van deze functie? Het forum wordt chaotischer als iedereen genoodzaakt is met een post te bedanken en dat niet langer door middel van de oude knop kan doen.
    1 uur voor jouw bericht heb ik een andere topic (moderator, uw aandacht voor ....) een update geplaatst.
    Reageer

    Ik kan ook niet meer voor een post bedanken en volgens mij hebben behoorlijk veel gebruikers hetzelfde probleem. Maar dat ligt dus niet aan die gebruikers zelf? En verder: is er al iets bekend over het herstel van deze functie? Het forum wordt chaotischer als iedereen genoodzaakt is met een post te bedanken en dat niet langer door middel van de oude knop kan doen.
    Aangepast door ; 15 september 2017, 22:30.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Prima, dank voor je reactie Hannes, dan wachten we maar even af....
    Yep, is de beheerder al geïnformeerd? Dit lijkt op een update met een scriptfoutje.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Ik weet het nu nog niet, maar op mijn browser is de bedank knop weg. Ligt niet aan je PC.
    Prima, dank voor je reactie Hannes, dan wachten we maar even af....
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Sinds gisteren verschijnt de "bedank-knop" niet meer bij mij in de draden! Ligt dit aan mijn pc, of is er bij Mokkels iets aan de hand?
    Ik weet het nu nog niet, maar op mijn browser is de bedank knop weg. Ligt niet aan je PC.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X