Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Dank voor de reactie, goed om te horen! Lijkt mij namelijk een leuke toevoeging voor het forum. Ik heb het hier ook even met een van de mensen die de site onderhouden over gehad. Mij werd verteld dat ze dit graag aan jullie, de moderatoren, overlaten en dat jullie dit waarschijnlijk ook zelf zouden kunnen instellen. Zou jij deze kwestie eens aan de andere moderatoren willen voorleggen?
    Ik heb het bij je eerste verzoek al voorgelegd.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Zijn de moderatoren momenteel allemaal op vakantie?
    Wat mij betreft, moet het wel kunnen, wat je voorstelt. Ik weet niet hoe de anderen erover denken, en of dit praktisch makkelijk aan te passen is door de webmaster.
    Reageer

    Beste mederatoren, ik heb even een vraagje. Ik zie dat het op dit moment voor leden niet mogelijk is om afbeeldingen in de signature te plaatsen. Zo staat de img-code, html-code en de optie op afbeeldingen toe te voegen uit. Ik zag echter dat moderatoren wel de mogelijkheid hebben om afbeeldingen in hun handtekening te plaatsen, waar door sommigen ook gebruik van wordt gemaakt. Zo zie je dit bijvoorbeeld in de signature van Huusje. Persoonlijk vind ik het een beetje scheef dat moderatoren wel een afbeelding in hun handtekening kunnen plaatsen en de "normale" leden niet. Ik zou dit onderscheid begrijpen indien de afbeeldingen door de moderatoren uitsluitend zouden worden gebruikt voor aanwijzingen voor leden, maar dat is niet het geval. Ik vroeg me dan ook af of het niet redelijk zou zijn om dit onderscheid weer recht te trekken en het voor iedereen weer mogelijk te maken om een afbeelding aan zijn signature toe te voegen.

    Ik begrijp uiteraard dat het geen kermis moet worden op het forum, maar met een duidelijke richtlijn zou dit naar mijn idee geen problemen op moeten leveren. Zo zie je dit ook op vele andere forums waarbij dit ook geen problemen oplevert. Zo zou je kunnen afspreken dat je slechts 1 afbeelding (geen gifjes, maximale grootte, etc.) en 1 regel tekst in je signature mag zetten. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.

    Ik hoop dat jullie (mods) hier eens naar zouden willen kijken. Mij lijkt een afbeelding in de signature namelijk wel een leuke toevoeging en ik vind het vooral raar dat bepaalde members dit wel kunnen en anderen niet. Bedankt!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Thx for the info Betroy! But what's the point of using an ad-blocker, if you have to put it on and off all the time?
    well that's only a temporary fix mate, I have done it only once or twice so far - just enabled ads on the page I visit alone for onetime. My adblocker still blocked all the popups - they would open up new window - only to show msg .. this page was restricted by uBlock

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Thanks Betroy, what's the reason that AdBlock doesn't work perfectly as before? so you use uBlock Origin. Is it possible to use both Adbloc Plus and Ublock Origin at the same time or is it better to remove Adblock?
    I read somewhere, Adblock team are/were hands-in-hands with some sponsored ad providers, so you would need to disable those ads manually through settings. I saw google's ads once even after I had my adblocker on, so I was googling about how it was possible... Then found out, there was quite an heated discussion about it over 6-9 months back, it was when I shifted to Adblock Edge on all of my browsers but Adblock Edge has almost stopped updating - I think they were the ones who suggested uBlock Origin to me.

    I wouldn't suggest using 2 ad-blockers at a time, as it could crash your browser more often & adblock plus is quite resource heavy as well - similar to adblock edge. Just try disabling adblock & try uOrigin for a while, if you don't like it, you can try the other At the moment, uBlock shows - it has blocked 8 ads on this specific page, as I'm composing this msg.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door betroy Bekijk bericht
    Ad Block Plus has been going down hill, I would suggest you to use uBlock Origin, its light in resource usage as well - I have it both on FF & Chrome, works like charm - it disables more ads than adblock plus.
    Thanks Betroy, what's the reason that AdBlock doesn't work perfectly as before? so you use uBlock Origin. Is it possible to use both Adbloc Plus and Ublock Origin at the same time or is it better to remove Adblock?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X