Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

slechte host: imgbox

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #11
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Mods,
    De user uitermarkricardo05 gebruikt imgbox als host, maar 9 van de 10 keer krijg ik de foto niet of pas heel laat te zien. Hebben jullie deze klacht al eerder binnen gehad?

    GRTZ
    Huusje
    Is al vaker besproken...onlangs nog in wat nu "oeds zeurhoekje" is.

    Klopt idd dat die host imgbox een vrij trage host is en de laatste dagen zelfs nog wat trager is geworden.
    Maar deze heeft in ieder geval geen vervelende reclame en popups en weet ik allemaal wat om je oren vliegt.
    B.v. ikzelf vind dat ImageBam zo'n host is....die is ook zeer traag dat je meestal 1 of 2 minuten nodig hebt dat er een plaatje komt...en vaak komt die daar helemaal niet op Imagebam terwijl het een recente upload is.
    En voordat je daar dus iets MAG gaan zien moet je eerst toestemming geven ( continue ) ,,en dan vliegen dus met jou toestemming de popups om de oren....tegenwoordig zelf van die filmpies die je heel moeilijk weg krijgt en je daarvoor ook op dubieuze OK buttons moet gaan klikken die toestemming geven dat je die pagina MAG verlaten.

    Nee...als het aan mij ligt dus aub geen ImageBam.

    Terugkomend op Imgbox:
    Traagheid komt dus ook meestal omdat mensen de afbeelding VOL op een forum zetten ipv thumps te gebruiken.
    En dan ook nog in b.v. die .png bestanden dat plaatjes tot wel 10x groter maken qua Kb en Mb
    Dit kost natuurlijk heel veel data verkeer en als je daarmee dus een aantal post onder elkaar zet op een forum....tja dan moet dat wel allemaal eerst naar jou PC worden gedownload ...dat kan je PC wel aan, maar daar is dus die host niet zo blij mee.

    Hetzelfde euvel hier op het forum zijn de youtube filmpies.
    Dit is me ook opgevallen dat als er in een bepaald topic alleen maar youtube staat ( b.v. in binnenlandse movies kom je het tegen)
    en je opent dus dat topic dan loopt hier dus mijn hele browser gewoon vast.
    Waarom? er staan b.v. 2 van die filmpie per post....ik heb hier ingesteld dat er 20 post zichtbaar zijn.
    Dus kan zomaar zijn dat er dan bij het openen van dat topic plots 30 tot 40 youtube filmpies tegelijk op mijn PC worden gedownload.
    Tja...ik heb wel 100Mb download op glas....maar dat trekt hij dus hier ook niet.

    Het mooiste zou zijn dat je op dit forum dus geen grote zichtbare plaatjes meer kon posten, maar alleen maar nog met thumbs....sommige forums hebben dat ook.
    Maar ja...dat is natuurlijk een lastig punt voor Mokkels.nl want dan zouden er vele plaatjes nu verdwijnen van dit forum die ooit gepost zijn.
    Het enige wat je nog kan doen is het stimuleren van members om voortaan alleen nog te posten met THUMBS
    Aangepast door Kanus; 9 augustus 2013, 14:02.
    Reageer

    slechte host: imgbox
    Mods,
    De user uitermarkricardo05 gebruikt imgbox als host, maar 9 van de 10 keer krijg ik de foto niet of pas heel laat te zien. Hebben jullie deze klacht al eerder binnen gehad?

    GRTZ
    Huusje
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X