Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Mods, wie veroorzaakt de gaten, die sinds gisteren zijn ontstaan bij de postings van DrakerTS? Is er iemand van het Mod-team aan het werk, of liggen de problemen bij zijn Host?

    Is toch jammer, voor de neutrale bezoekers, dat al die mooie foto's niet te zien zijn...
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Ik lees dat het om Snapchat-foto's gaat, oftewel foto's die ze zelf op internet gezet heeft. Die foto's blijven maar 24 uur bestaan en dan zijn ze weg. Heb je ze kunnen downloaden, dan heb je geluk gehad. Ik zie deze foto's niet als gestolen of gehackt.
    Snapchat foto's zijn niet publiek beschikbaar en blijven zonder een screenshot te maken ook maar maximaal 10 seconden bestaan.

    Las net dat de foto's inderdaad niet zijn gestolen of gehackt maar verspreid door haar toenmalige vriend(en nog geen 18 was), mijn fout.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door rastasimonbonface Bekijk bericht
    Denk dat deze posts ook vallen onder "gestolen, gehackte foto's": #3, #5, #36
    Ik lees dat het om Snapchat-foto's gaat, oftewel foto's die ze zelf op internet gezet heeft. Die foto's blijven maar 24 uur bestaan en dan zijn ze weg. Heb je ze kunnen downloaden, dan heb je geluk gehad. Ik zie deze foto's niet als gestolen of gehackt.
    Reageer

    Denk dat deze posts ook vallen onder "gestolen, gehackte foto's": #3, #5, #36
    Reageer

    @ huusje,

    Dank-je-wel voor het samenvoegen. TOP

    Gr. Checkout
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X