Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door roger11 Bekijk bericht
    Hi , aan de moderators ,
    waar stel ik best de vraag wie foto's heeft van fotograaf peter harrower hill
    aka peter lapin ?
    gr roger

    Je kan dat misschien hier posten;

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...niet-wie-helpt

    Ik weet niet of je een speciaal op zoek bent naar een mokkeltje of een bepaalde shoot, maar dan zou ik dat erbij zetten of iemand die foto's kent of heeft.
    Mensen weten vaak niet wie een fotograaf is....boeit niet !!!
    Het erom wat erop te zien is.

    Als je een naam weet van de celeb kan je zo'n vraag ook nog in haar topic stellen....daar zitten de fans die de foto's hebben of linkjes weten.
    Aangepast door Kanus; 26 oktober 2014, 10:07.
    Reageer

    fotograaf

    Hi , aan de moderators ,
    waar stel ik best de vraag wie foto's heeft van fotograaf peter harrower hill
    aka peter lapin ?
    gr roger
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    Ha Collector1,

    Ik zie de discussie nu pas. Kanus heeft als ex-mod alvast een voorschot genomen op antwoord van mij en mijn collega's, maar ik ben het van harte met hem eens.
    Criterium voor - in elk geval - de fotothreads is of de dame in kwestie al op een landelijk net is geweest. Zo heb ik enkele weken geleden een dame verplaatst naar Nederlandse mokkels die ik zelf niet kende, maar waarvan het beeldmateriaal aantoonde dat ze in een serie op NL3 te zien was geweest.
    Aan de andere kant heb je iemand als Kirsten van Dissel, die haar kunsten alleen vertoont op TV West. Maar omdat ze in het verleden in Baantjer heeft gespeeld, staat ze toch bij Nederlandse mokkels.
    Dus: criterium dat ik hanteer is of de dame op de NL1 tm 3, RTL, SBS of Veronica is of geweest is.
    Ik vergat nog dat Fox met zijn sportuitzendingen ook hier een rol speelt. Die presentatrices zijn niet op het open net, maar staan toch bij Nederlandse mokkels. Een deel van Fox is wel openbaar, dat zal het zijn.
    Reageer

    Ok duidelijk. Hartelijk dank voor de reacties.!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door collector 1 Bekijk bericht
    @ Kanus.
    Allereerst zeer bedankt voor je reactie en uitleg!
    Maar als ik nou genoeg content heb om dagelijks te kunnen posten dan wordt ze vanzelf wel wat bekender hier
    Of moet ik nou echt zo lang wachten tot ze bij de PO te zien is? Vraag is of dat ooit gaat gebeuren.
    Wil inderdaad ook vaker wat filmpjes posten dan zou ik dan inderdaad in movies binnenland moeten doen.
    En wellicht heb je gelijk dat ik het in lokale mokkels moet posten teminste voor wat betreft de captures.
    Geloof dat dat sommige kabelaars wel de regionale kanalen doorgeven voor alle klanten wat bij Ziggo volgens mij weer anders geregeld is.
    Eens kijken of een mod er nog op wilt reageren.

    Nogmaals zeer bedankt.
    Ha Collector1,

    Ik zie de discussie nu pas. Kanus heeft als ex-mod alvast een voorschot genomen op antwoord van mij en mijn collega's, maar ik ben het van harte met hem eens.
    Criterium voor - in elk geval - de fotothreads is of de dame in kwestie al op een landelijk net is geweest. Zo heb ik enkele weken geleden een dame verplaatst naar Nederlandse mokkels die ik zelf niet kende, maar waarvan het beeldmateriaal aantoonde dat ze in een serie op NL3 te zien was geweest.
    Aan de andere kant heb je iemand als Kirsten van Dissel, die haar kunsten alleen vertoont op TV West. Maar omdat ze in het verleden in Baantjer heeft gespeeld, staat ze toch bij Nederlandse mokkels.
    Dus: criterium dat ik hanteer is of de dame op de NL1 tm 3, RTL, SBS of Veronica is of geweest is.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X