Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door checkout Bekijk bericht
    Wat mij opvalt de laatste tijd, is dat alle foto's die geplaatst worden op mokkels, vooral bij groot formaat niet scherp zijn maar wazig!!!
    Alle foto's ??? ...of is dat toch weer wat overdreven en bedoel je sommige caps/foto's.
    Ik zou zeggen geeft eens een voorbeeld van wat jij dan zegt dat die waardeloos zijn. Dat heeft dan waarschijnlijk een reden en kan alleen beoordeeld worden als men ook weet waar men over praat.

    Een melding krijgen van de beste weergave is onzin.....een cap/foto is zoals hij is. (klein of groot, scherp of wazig e.d.) En hoe kan een PC uit zichzelf bepalen wat goed of fout is om jou die melding dan te geven? daar zijn dus mensenogen voor nodig om dat te bepalen.
    M.a.w. welke persoon moet jou die melding dan gaan geven? ik ga dat iig niet de hele dag voor jou doen haha
    Reageer

    Je zegt weleens dingen waarvan je na afloop denkt.....dat had ik anders moeten formuleren!
    Aangepast door checkout; 28 mei 2017, 20:30. Reden: anders bedoeld
    Reageer

    als ik een video probeer te plaatsen via YouTube lukt me dat niet
    ik heb al verschillende links van dat filmpje ingevoerd alleen hij komt nooit juist in beeld bij de reacties
    Reageer

    Ik heb afgelopen week een bepaald persoon van de readactie een e-mail gestuurd met een idee voor een nieuwe rubriek. Dit zal bestaan uit video montages met beelden van bekende internationele vrouwen.

    Ze hebben helaas nog niet gereageerd. Kan het kloppen dat de readactie moeilijk te bereiken is. Ongeacht of het het algeme mail adres is of dat van een bepaald redactie lid zelf. Kan iemand mij hiermee helpen??
    Aangepast door Epiceply; 20 mei 2017, 15:52.
    Reageer

    Igoné de Jong

    Igoné de Jong:
    En Igoné de Jong dan? Heeft u van haar ook persoonlijk argumenten nodig? Want het is wel onlogisch om de plaatjesversie wèl te verhuizen en de filmpjes versie nìet. Maar ja, jullie hebben ook geen drie versies Movies en wel drie versies Plaatjes. Toch blijf ik erbij dat een danseres meer afhankelijk is van haar uiterlijk dan mensen in andere beroepsgroepen. Misschien gaan mensen zich er toch meer voor interesseren als je bekender bent! En kijk ook eens naar de inhoud van haar CV.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X