Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht

    En als het antwoord van de mods nee mocht zijn, is dat natuurlijk ook prima,

    Ook al zijn alle mods het met je eens dan zal 1 van de Mods dus dat verzoek moeten voorleggen.
    De heren van Blixem bepalen dus hoe de site eruit ziet en als je wil kan je zo'n administrator zelf ook een PM sturen met je vraag.

    Btw. zet al je adblockers eens uit en surf eens rond op Mokkels.
    Dan zul je dus 'tussen' de berichten van members steeds een reclame banner zien.
    Dit levert geld op voor Blixem en als daar nu iedereen een banner in zijn sig kan zetten dan valt hun eigen reclame banners niet meer op.
    Als ik een bedrijf was zou ik iig mijn sponsor geld stopzetten in dat geval of een andere plek opeisen.

    Je zegt dat het niet zo'n vaart hoeft te lopen dat iedereen dat doet.
    Maar scroll alleen eens in dit topic dan zie je dus al ik weet niet hoeveel banners van Huusje.
    Als jij en ik dat ook zouden hebben zijn we nog maar met z'n 3en maar dan was het in dit topic al kermis.

    Misschien dat het geluk aan je zijde is en ze bij Blixem de moeite nemen, maar ik ben er bang voor dus. Ook al omdat men er destijds ook al niet veel werk en tijd en geld in Mokkels stak. Mokkels.nl draait en thats it.

    Dan kan je denk ik beter zien of jezelf geen Mod kan worden.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2
    Ik las in het bericht van Kanus dat jullie moderatoren dat niet kunnen. Dus als jij/jullie de beslissing hebben genomen, moeten jullie een administrator instructies geven
    En helaas voor jou, maar afgezien van het feit dat ik het zelf niet kan aanpassen, ga ik dit niet zelfstandig beslissen. Er zal een reden zijn waarom de andere mods niets van zich laten horen. Je zult dus echt nog even geduld moeten hebben.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Daar loop ik dus ook tegenaan. Na twee weken zou je verwachten dat de andere moderatoren ook iets van zich zouden laten horen. Dat is helaas niet het geval.. Kan de beslissing dan niet door Huusje worden genomen?
    Ik begrijp ook niet waarom de reacties van de andere mods uitblijven. Wellicht heeft e.e.a. toch met de vakantie te maken? Wat betreft de nogelijkheid om kleine afbeeldingen in de signature te plaatsen, zul je helaas echt op ondersteuning van anderen moeten wachten. Ik kan dat namelijk zelf niet aanpassen.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Wat mij betreft, moet het wel kunnen, wat je voorstelt. Ik weet niet hoe de anderen erover denken, en of dit praktisch makkelijk aan te passen is door de webmaster.
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Het probleem is juist, dat we de andere "kapiteins" niet horen. Huusje is de enige die regelmatig aanwezig is, en beslissingen neemt. Ik zou de meningen over dit geval ook willen weten van Hannes, Enigma en Nohill.
    Daar loop ik dus ook tegenaan. Na twee weken zou je verwachten dat de andere moderatoren ook iets van zich zouden laten horen. Dat is helaas niet het geval.. Kan de beslissing dan niet door Huusje worden genomen?
    Reageer

    @Kanus, lijkt me met een duidelijke richtlijn te voorkomen: 1 afbeelding en 1 regel tekst (eventueel met een maximum formaat). Dan is het allemaal te overzien. Dat het geen kermis moet worden ben ik het helemaal met je eens, daarom kan je met een simpele instelling de GIFjes in de signature gewoon uitzetten (net zoals nu het geval is). Daarnaast is het ook maar de vraag of het zo'n vaart zal lopen en iedereen een afbeelding zal plaatsen.

    En als het antwoord van de mods nee mocht zijn, is dat natuurlijk ook prima, maar dan moeten ze wel consequent zijn en ook zelf de afbeeldingen uit de signature verwijderen. Ik zie geen reden dat er hier onderscheid in zou moeten worden gemaakt (jouw argumenten gelden ook jegens hun). Een onderscheid zou eventueel te rechtvaardigen zijn indien het aanwijzingen voor nieuwe leden betreft, maar dat is niet het geval. Allemaal wel, of allemaal niet lijkt me dan het redelijkst.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X