Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #66
    Oorspronkelijk gepost door BullyStar Bekijk bericht
    ik heb last dat de homepage het niet doet

    Ik daar indderdaad ook last van maar alleen op de mobiele versie van de site. Ik kan wel de forum pagina bezoeken maar de homepage niet
    Reageer

    #67
    ik heb last dat de homepage het niet doet
    Reageer

    #68
    Oorspronkelijk gepost door lobitterboy Bekijk bericht
    ik heb een vraagje , ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt voor sterre van woudenberg in de map mokkels in opkomst
    alleen is nu de hele topic verdwenen zonder dat ik heb gehoord wat de rede ervan geweest is

    Ik ben geen mod hoor maar het topic staat nog op het forum.
    Is verplaatst naar onbekend.
    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...van-woudenberg


    Maar als je een topic start is dus ook van belang dat je er een (goede) bio bijzet waar we haar van kennen.
    Zonder dat, loop je idd de kans dat het naar "onbekend" gaat.
    En zet er ook een zichtbare foto ( liefst thumbs) bij in....en niet alleen een linkje naar een foto.
    Dus jou eigen bericht kan je nog aanpassen...


    Ik heb even op Google gekeken en zag dat ze ook bekend is bij IMDB als actrice.
    Dus in dit geval zou een Mod dat topic weer terug kunnen zetten naar "opkomst"
    Reageer

    #69
    ik heb een vraagje , ik heb gisteren een nieuw topic aangemaakt voor sterre van woudenberg in de map mokkels in opkomst
    alleen is nu de hele topic verdwenen zonder dat ik heb gehoord wat de rede ervan geweest is
    Reageer

    #70
    Oorspronkelijk gepost door hmcfdc Bekijk bericht
    Is er niet een combinatie van jullie twee stand punten mogelijk?

    Er is misschien wel een oplossing, maar zoiets moeten de Mods beslissen.
    Dat kunnen ze eventueel ook nog met een kleine rondvraag doen. een Poll ofzo


    Het is idd zo dat vroeger het forum voornamelijk uit caps bestond en scans.
    Caps ( kunnen) maken was toen nieuw en voor velen een hobby, maar doordat de providers/zenders tegenwoordig alles hebben dichtgetimmerd kan dat niet iedereen meer....vandaar dat je met sommige systemen caps krijgt die eigenlijk niet zo mooi zijn....en ook de "kunst van het cappen" is een dingetje.
    Zelf haal ik de kerels die erop staan altijd zoveel mogelijk weg en zorg dat je dat je de scherpste frame heb e.d....maar ik ben daar ook eigenlijk al mee gestop...de lol is er een beetje af na jaren.
    Dat is iets anders dus dan lukraak op een knopje drukken voor een wazige cap waar in een uithoekje nog ergens het mokkeltje tussen wat kerels staat of op een bank zit.
    Maar het probleem zelf is dus niet "de cap" die gepost word, maar WIE of Wat er gecapt word.
    Elke dag dezelfde mokkels in dezelfde decors....pffff als je dat als capper ook vol kan blijven houden.
    Maar wat caps uit b.v. een film of een bijzonder programma is natuurlijk wel voor velen welkom.

    Scans worden ook bijna niet meer gemaakt, want op het moderne Internet staan nu de digitale foto's.


    Maar goed....wat had ik dan bedacht?
    Op het hoofd forum zie je nu staan: "Nederlandse Mokkels" en "Movies Binnenland"
    In feite is een naam van een Mokkel dus al dubbel....

    Daaronder ( of helemaal bovenaan) zou je een nieuwe onderdeel kunnen zetten waarin je dus ook weer opnieuw topics moet aanmaken van namen....een Ned. Mokkels kan dus in de zoekfunctie nu ook 3x gevonden worden.


    Het is dan eigenlijk een splitsing tussen Internet en TV

    Dus digi foto's uit bladen/scans, instagram e.d. tegenover alles wat "men ZELF" van de TV beelden maakt. (caps en gifje e.d.)


    Het huidige "Nederlandse Mokkels" hou je nu voor Internet foto's omdat qua namen al helemaal compleet is....al moet je die wel anders gaan benoemen dan.

    Voor alleen TV caps maak je dan een nieuw onderdeel...dus b.v. zo:


    Nederlandse Mokkels - Inet ( dit is het huidige gedeelte en caps zijn hier niet weer welkom)
    Movies Binnenland ( hier verander niks)
    Nederlandse Mokkels - TV (deze in compleet nieuw en kan gevuld worden met de namen van Mokkels waar je caps of gifjes e.d. van hebt gemaakt...foto's zijn hier niet welkom)
    Aangepast door Kanus; 23 augustus 2018, 17:16.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X