Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Windows 7

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Aha dat heet dus een "flyout menu"

    Ook even op die woorden gezocht en kwam diezelfde site tegen van Microsoft.

    Zo te lezen heeft het te maken met de Wacom Tablet
    JA, ik heb ook zo'n ding ( Intuos 4) waar ik heel blij mee ben
    En die staat hier ingesteld op rechtshandig...en dan gaan ze er waarschijnlijk vanuit dat het met zo'n pen makkelijker is om dan die "vlieguit menutjes" vanuit de linkerkant te benaderen.
    En dat is onzin, want met muis of pen is het in mijn geval altijd handiger dat die rechts moeten openen.
    Ik durf zelf zulke instellingen niet te veranderen want dan loopt het altijd fout af dus ik zal er eens iemand bijhalen met PC kennis.

    igg Thanx voor de uitleg in je Edit verhaal.
    Hey je kan echt gerust die instelling veranderen hoor, het is maar één vinkje veranderen. Het stelt niets voor en je kan het ook zo weer ongedaan maken door het vinkje weer terug te zetten.

    Ik heb het bij mezelf getest, het werkt zoals beschreven.

    Wees niet bang voor de regel : shell:::{80F3F1D5-FECA-45F3-BC32-752C152E456E}

    Dat is gewoon een handige manier om een venster met instellingen naar voren te brengen, verder doet het niets.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Bij mij is het juist andersom, alles opent gewoon aan de rechterkant behalve als daar geen ruimte meer is. Ik zal eens een googletje wagen misschien kom ik wat tegen.
    Aha dat heet dus een "flyout menu"

    Ook even op die woorden gezocht en kwam diezelfde site tegen van Microsoft.

    Zo te lezen heeft het te maken met de Wacom Tablet
    JA, ik heb ook zo'n ding ( Intuos 4) waar ik heel blij mee ben
    En die staat hier ingesteld op rechtshandig...en dan gaan ze er waarschijnlijk vanuit dat het met zo'n pen makkelijker is om dan die "vlieguit menutjes" vanuit de linkerkant te benaderen.
    En dat is onzin, want met muis of pen is het in mijn geval altijd handiger dat die rechts moeten openen.
    Ik durf zelf zulke instellingen niet te veranderen want dan loopt het altijd fout af dus ik zal er eens iemand bijhalen met PC kennis.

    igg Thanx voor de uitleg in je Edit verhaal.
    Reageer

    #3
    Bij mij is het juist andersom, alles opent gewoon aan de rechterkant behalve als daar geen ruimte meer is. Ik zal eens een googletje wagen misschien kom ik wat tegen.

    Edit:
    There are a couple of issues with this behavior. First, if you are clicking very close to the right edge of the monitor, the flyout menus will appear to the left simply because there is not enough room on the right side of the menu.
    The other issue is that the 'Handedness' setting has become corrupted or changed. To change this, follow these steps.

    Press the Windows logo key+R to bring up the Run dialog box.
    In the Open line, copy/paste the following text:

    shell:::{80F3F1D5-FECA-45F3-BC32-752C152E456E}
    Press OK.

    This will start the Tablet PC Settings configuration dialog (Even if you do not have a Tablet PC).
    Select the Other Tab.

    In the Handedness section, place a check mark in the Left Handed option.
    Click OK.

    Getest, dit werkt, hopelijk werkt het voor jou ook
    Aangepast door Avex; 28 februari 2012, 20:59.
    Reageer

    #4
    Ga eerst eens je energiehebeer langs en vergelijk instelling met die in je BIOS. Heb je nog legacy ide apparaten eraan hangen, een usb drive oid?
    Reageer

    #5
    dvd windows 7

    Ik ben op zoek naar een dvd van pliek windows 7 versie unattended, ik had een dvd, maar deze ben ik kwijtgeraakt. En downloaden is geen optie voor mij, dat lukt me niet. Als iemand me kan helpen hieraan zou dat prachtig zijn. Uiteraard betaal ik dan de gemaakte kosten. Alvast bedankt.

    edit: Inmiddels is het me toch gelukt een pliek windows7 te downloaden.
    Aangepast door rvqx; 29 oktober 2010, 21:46.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X