Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Irritant geluidje

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door pili-pili Bekijk bericht
    Nee hoor, ik ga echt niet allerhande dingen installeren om een site te bekijken.
    Ik ga ook niet mijn geluid afzetten want dan stopt de muziek.
    Ik blijf vanaf nu gewoon weg van mokkels.

    En 75% van de mensen die geen professioneel gebruik maken van hun pctje maar gewoon casual surfen gebruikt nog IE hoor. Ja ik weet firefox is honderd miljoen keer beter maar jan met de pet gebruikt gewoon de programmaatjes die al op zijn bureaublad staan als ie zijn pc koopt.
    Da's iemand die gewoon wil internetten met zn oogkleppen op. Daar helpt geen advies voor.
    Zoals ik eerder al zei, je wilt niet van de antieke IE af? Prima! Moet je ook niet zeuren dat je irritante geluidjes hoort of reclame ziet. Dat geldt namelijk voor de meeste sites dan en niet alleen mokkels.nl.
    Succes met het vinden van net zo'n grote babe resource site
    Reageer

    #2
    Ok helder maniac, zorg dan wel even dat je in de regels en richtlijnen zet dat kritiek op reclames niet geaccepteerd word en tot een ban kan leiden.


    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    Het is je eigen keuze maar niet zulke rare berichten achterlaten je kunt ook te eigenwijs zijn.

    Je hoeft verder niet te reageren want het gaat nergens over , dan krijg je gewoon direct een ban.

    Tot ziens en bedankt voor je tijd hier.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door MANIAC
    @ Iedereen:

    Ons advies is: Neem mozilla firefox en instal dan stylish en addblock. Met deze configuratie heb je het forum weer mooi groot een leuke topbanner en geen last van reclames.

    In deze tijd zit men toch niet meer met internet explorer wat in mijn ogen als het zo door gaat in den loop den jaren wel verdwijnt/beloven wordt onder de andere betere browsers.
    Nee hoor, ik ga echt niet allerhande dingen installeren om een site te bekijken.
    Ik ga ook niet mijn geluid afzetten want dan stopt de muziek.
    Ik blijf vanaf nu gewoon weg van mokkels.

    En 75% van de mensen die geen professioneel gebruik maken van hun pctje maar gewoon casual surfen gebruikt nog IE hoor. Ja ik weet firefox is honderd miljoen keer beter maar jan met de pet gebruikt gewoon de programmaatjes die al op zijn bureaublad staan als ie zijn pc koopt.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Nog een tip voor Safari gebruikers om van het irritante geluidje te komen.
    Ja, geluidsboxen uit zetten






    Sorry, geen idee
    Reageer

    #5
    Nog een tip voor Safari gebruikers om van het irritante geluidje te komen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X