Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Belgische Celebs

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Eén argument ben ik hier nog niet tegengekomen en dat is dat je met een extra Belgische draad (movies & plaatjes), je ook veel Vlaamse bezoekers zult aantrekken. Dit heeft dan ook vooral te maken dat dit forum Nederlandstalig is. Bezoekers uit andere landen zullen misschien af en toe eens deze site bezoeken omdat ze daar via Google naar toe worden gelinkt, maar zullen vast niet zo snel reguliere bezoekers worden vanwege de Nederlandse taal.

    Zie overigens ook de site van mokkelboulevard.nl, daar wordt ook gebruikt gemaakt van een Belgische draad. En gezien de posts daar mag dit een vrij groot succes genoemd worden.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door tobias_nld Bekijk bericht
    Als je mij citeert dan graag wel volledig. (Om maar een aantal te noemen)

    Wat Indian Babes (Bollywood) betreft daar is wel een aparte draad voor onder onbekende mokkels.

    Als ik nu een draad maak met Belgische Celebs onder Buitenlandse Mokkels dan wordt die gelijk verwijdert zoals al bij een ander lid gebeurt is.
    Ten eerste heb ik je volledige bericht geciteerd, maar dat ter zijde, en onder Buitenlandse Mokkels mag je post aanmaken PER dame.. en dus NIET algemeen.. Dat is de reden omdat anders je post verwijderd word.
    De reden dat we Bollywood hebben laten staan is dat er anders maar 1 a 2 posts komen in telkens nieuwe threads van dames waar je toch nooit meer iets van hoort. Dit samenvoegen hebben we gedaan om te voorkomen dat het enorm onoverzichtelijk wordt zoals je zelf al aangeeft.

    Voor Belgische dames geldt dit niet.. daar is genoeg over te vertellen en dus meer dan 2 posts per dame en dus verdienen ze hun eigen thread. Simpeler kunnen we het niet maken....
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door GaveGozer Bekijk bericht
    En WAAR staat dat buitenlands per definitie Amerikaans, Engels en Frans moeten zijn? Buitenlands is alles buiten Nederland toch?
    Als je mij citeert dan graag wel volledig. (Om maar een aantal te noemen)

    Wat Indian Babes (Bollywood) betreft daar is wel een aparte draad voor onder onbekende mokkels.

    Als ik nu een draad maak met Belgische Celebs onder Buitenlandse Mokkels dan wordt die gelijk verwijdert zoals al bij een ander lid gebeurt is.
    Aangepast door tobias_nld; 31 juli 2009, 16:28.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door tobias_nld Bekijk bericht
    Ondertussen is er een stortvloed van Belgische celebs ontstaan.
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.

    Buitenlandse mokkels zijn per defenitie Amerikaanse, Engelse, Franse en Duitse om er maar een aantal te noemen.
    Daar was niets mis mee.

    Ik vind het subforum Buitenlandse Mokkels nu erg onaantrekkelijk geworden.

    Groet.
    Van Duitse mokkels zijn ook enorm veel topics te vinden.. en van Indiaanse dames is ook genoeg te vinden ondertussen.. dus alles is net zo (on)overzichtelijk voor iedereen. En WAAR staat dat buitenlands per definitie Amerikaans, Engels en Frans moeten zijn? Buitenlands is alles buiten Nederland toch?
    Reageer

    #5
    Ondertussen is er een stortvloed van Belgische celebs ontstaan.
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.

    Buitenlandse mokkels zijn per defenitie Amerikaanse, Engelse, Franse en Duitse om er maar een aantal te noemen.
    Daar was niets mis mee.

    Ik vind het subforum Buitenlandse Mokkels nu erg onaantrekkelijk geworden.

    Groet.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X