Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Ik heb eerder gezegd dat hij zijn conclusies moet trekken als hij geen likes met zijn posts krijgt. Die krijgt hij nu wel.
    Kijken we dan ook alsjeblieft naar het aantal mensen dat zich eraan irriteert? Dit is al zo vaak door meerdere mensen ter sprake gebracht. Ik ben zeer zeker niet de enige die zich hieraan ergert (zoals blijkt uit het voorgaande maar ook bijvoorbeeld in de draad van Dionne Stax - post 996-992 en verschillende andere draden). Dat hij vervolgens 4 bedankjes krijgt op zijn post in de draad van Anna Drijver stelt mijn inziens dan ook niet zoveel voor, want die krijg je immers vrijwel voor iedere post met een afbeelding...

    Ik vind het overigens raar dat er geen consistente lijn in het modereren zit. zo wordt Ladieslover eerst op verzoek op zijn gedrag aangesproken (aangezien de mods zien dat veel mensen het irritant vinden) en de andere keer moet het weer allemaal kunnen terwijl hij het identieke gedrag vertoont.

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Je haalt hier e.e.a. wel door elkaar.

    Dat je waardering/bedankjes krijgt snap ik met die plaatjes...er zit immers een bijna naakt mokkel in bad.
    En DAT is juist de reden dat het op de Frontpage is gepost...en niet omdat er tig en tig veelal dezelfde plaatjes van een bijna naakt mokkel zijn gepost op het forum.

    Pombeer2 en Avex en (ikzelf ook wel met deze post) zijn van mening dat je plaatjes opzicht WEL deugen, maar dus niet op de manier van "over the top" gaan.
    Je post dus b.v. een plaatje met haar been omhoog...oke en dat kunnen er dan ook nog 2 of 3 zijn met haar been omhoog, maar dan vinden het de meeste members wel genoeg.
    In totaal had je van deze hele serie dus 10 of 15 plaatjes kunnen posten en was het ECHT EEN TOP POST geweest.

    Ik snap niet waarom jij dus perse zoveel van hetzelfde op dit forum wil zetten.
    Ik snap heel goed dat gezichtsuitdrukkingen e.d. heel belangrijk voor jou zijn. Maar je kan "voor jezelf" al die plaatjes toch gewoon in een mapje op je PC bewaren??
    De meeste members hier hebben wel zulke archieven....ik ook!
    En voor op het forum kies je er dan een paar uit die het mooiste zijn....iedereen blij !!!
    Precies dit!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Er is anders waardering genoeg voor: Zie de Headlines door Zeebonk. Jij bent blijkbaar alleen in lichaamsdelen geïnteresseerd; ik vind de nuancering en het verloop in iemands gezicht óók belangrijk en dan zie je wel degelijk en vaak ook veel verschil.
    Je haalt hier e.e.a. wel door elkaar.

    Dat je waardering/bedankjes krijgt snap ik met die plaatjes...er zit immers een bijna naakt mokkel in bad.
    En DAT is juist de reden dat het op de Frontpage is gepost...en niet omdat er tig en tig veelal dezelfde plaatjes van een bijna naakt mokkel zijn gepost op het forum.

    Pombeer2 en Avex en (ikzelf ook wel met deze post) zijn van mening dat je plaatjes opzicht WEL deugen, maar dus niet op de manier van "over the top" gaan.
    Je post dus b.v. een plaatje met haar been omhoog...oke en dat kunnen er dan ook nog 2 of 3 zijn met haar been omhoog, maar dan vinden het de meeste members wel genoeg.
    In totaal had je van deze hele serie dus 10 of 15 plaatjes kunnen posten en was het ECHT EEN TOP POST geweest.

    Ik snap niet waarom jij dus perse zoveel van hetzelfde op dit forum wil zetten.
    Ik snap heel goed dat gezichtsuitdrukkingen e.d. heel belangrijk voor jou zijn. Maar je kan "voor jezelf" al die plaatjes toch gewoon in een mapje op je PC bewaren??
    De meeste members hier hebben wel zulke archieven....ik ook!
    En voor op het forum kies je er dan een paar uit die het mooiste zijn....iedereen blij !!!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Kansloze opmerking stoerebink, ik had je hoger zitten. Mokkels.nl is 15 jaar+ mijn tweede (online) thuis geweest. Toegegeven op mijn oorspronkelijke account was ik veel actiever dan deze maar toch om dan te horen dat mijn mening na zoveel jaar er niet toe doet omdat ik door toedoen van anderen mij genoodzaakt voel om te vertrekken is gewoon erg jammer. Het liefst klik ik hier nog wat jaartjes in het rond maar het plezier wordt gewoon steeds minder als je herhaaldelijk aan iets of iemand stoort. Ik had het graag anders gezien maar helaas
    Moest helaas even wat frustratie kwijt. (Nam die opmerking over dat "kinderlijke", even te persoonlijk!)

    Heb mijn bericht betreffende jou, dan ook verwijderd.

    Edit. Misschien dat Ladieslover nog eens kan nadenken over het 1 en ander. Je kunt zien wat voor consternatie en trammelant er telkens van komt, wanneer het over hem gaat......
    Aangepast door stoerebink; 16 november 2017, 21:56.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Laat ik hier als moderator iets nuttigs over proberen te zeggen. LadiesLover heeft zijn manier van posten wat aangepast, zodat er nu geen echte doublures meer tussen zitten. Wel veel van hetzelfde, maar goed, hij let dan ook speciaal op gelaatstrekken en gezichtsuitdrukkingen. Je kunt er van houden of je hebt er een hekel aan. Ikzelf zit daar ergens tussen in. LadiesLover heeft een eigen persoonlijke smaak en ik vind dat dat moet kunnen op het forum, zolang hij zich aan de regels houdt. Ik heb eerder gezegd dat hij zijn conclusies moet trekken als hij geen likes met zijn posts krijgt. Die krijgt hij nu wel. Als het binnen de perken blijft, vind ik de bijdragen van LadiesLover prima. Het moet natuurlijk niet te gek worden, en dat houden we wel in de gaten. Maar ik vind het ook belangrijk om mensen een kans te geven die 'anders' over bepaalde dingen denken.
    Hey Huusje, ik heb alle begrip voor je standpunten en wil mijn mening ook zeker niet opleggen aan de rest. Ik heb er blijkbaar meer last van dan de rest. Ik heb het lang genoeg geprobeerd te negeren maar de ergernis hoopt alleen maar op, er wordt verder niets aan de situatie veranderd (wat enerzijds begrijpelijk is gezien hierover niets expliciet verboden wordt in de regels) dus moet ik zelf een keuze maken. Het probleem zou niet zo'n probleem zijn als het forum uberhaupt nog zou leven als vroeger. Posts als de zijne vielen in het niets door de hoeveelheid andere posts. Dit is al jaren aan het afnemen er wordt steeds minder gepost en als er dan berichten zoals die van LL tussen zitten dan zijn ze dus ook nog veel meer en veel langer zichtbaar. Ik kan niet meer op 10 handen tellen hoe vaak ik en topic open, hopend op wat nieuw materiaal en jahoor het is weer een nietszeggend bericht van LL over hoe mooi iemand poseert in een foto.. ik heb ook ogen, dat kan ik prima zelf zien en beoordelen. Ik hoef zijn mening niet elke keer te weten.. al helemaal niet hoe schattig hij de contouren van iemands gezicht vind (Af en toe tot aan het enge/creepy aan toe). Goed, het is de laatste keer dat ik hier over begin, het is een gebed zonder einde en ik heb mij er al (bijna) bij neergelegd.

    Mokkels.nl is 15 jaar+ mijn tweede (online) thuis geweest. Het liefst klik ik hier nog wat jaartjes in het rond maar het plezier wordt gewoon steeds minder als je herhaaldelijk aan iets of iemand stoort. Ik had het graag anders gezien maar helaas

    PS: je tip over bedankjes zal pas echt effectief zijn als er een like/dislike of +1/-1 knop aanwezig is. Er zijn nu wellicht mensen die het negeren maar anderszins wel een disklike gegeven hadden.
    Aangepast door Avex; 17 november 2017, 18:48.
    Reageer

    Laat ik hier als moderator iets nuttigs over proberen te zeggen. LadiesLover heeft zijn manier van posten wat aangepast, zodat er nu geen echte doublures meer tussen zitten. Wel veel van hetzelfde, maar goed, hij let dan ook speciaal op gelaatstrekken en gezichtsuitdrukkingen. Je kunt er van houden of je hebt er een hekel aan. Ikzelf zit daar ergens tussen in. LadiesLover heeft een eigen persoonlijke smaak en ik vind dat dat moet kunnen op het forum, zolang hij zich aan de regels houdt. Ik heb eerder gezegd dat hij zijn conclusies moet trekken als hij geen likes met zijn posts krijgt. Die krijgt hij nu wel. Als het binnen de perken blijft, vind ik de bijdragen van LadiesLover prima. Het moet natuurlijk niet te gek worden, en dat houden we wel in de gaten. Maar ik vind het ook belangrijk om mensen een kans te geven die 'anders' over bepaalde dingen denken.

    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Dan bij deze ook mijn persoonlijke mening. LadiesLover doet nu precies hetzelfde als voorheen, alleen deelt hij het nu op in lichaamsdelen. Veranderd niets aan het feit dat het bijna 100x de zelfde foto is. Begin dan ook direct maar over zijn obsessie met gelaatsuitdrukkingen en al zijn rare reacties van dien. Over beide punten wordt keer op keer over geklaagd bij het moderatorsteam (door o.a. mijzelf) en hij krijgt vaak genoeg waarschuwingen, hij luistert gewoon niet en daar blijft het dan bij. Een tijdelijke ban en een waarschuwing helpt blijkbaar niet. Hij past zijn gedrag een nauwelijks aan en gaat gewoon vrolijk door. Ik was en ben het zo zat met dit soort gedoe dat ik enige tijd geleden alweer de handdoek in de ring heb gegooid en zelf maar van het forum weg ben gegaan. Af en toe kom ik nog wel eens loeren wat hier gaande is maar ben inmiddels prima gesetteld op een ander forum.

    En altijd maar die kinderlijke "ja maar hij" verdedigingen, het is om moe van te worden.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X