Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Video's van retep`s yahoo-groepen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: retep`s yahoo-groepen

    nou lekker dan, mijn eerste yahoo group is ook ineens pleite klote yahoo
    Reageer

    #2
    RE: retep`s yahoo-groepen

    Ja , ook ik heb mijn ene groep verloren. Vind dit bovendien niet zo netjes van yahoo om groepen zo maar te verwijderen. m.a.w. klote
    Reageer

    #3
    RE: retep`s yahoo-groepen

    Helaas heb ik last van hetzelfde probleem, ik heb welliswaar maar 1 groep maar toch sta je lullig te kijken, dan maar weer met een nieuwe groep proberen
    Reageer

    retep`s yahoo-groepen
    ik plaats even een berichtje over yahoo, omdat dit over verschillende threads hier gaat, en hier de meeste kans is dat men het leest, dus ook al is het off-topic, graag toch laten staan......

    yahoo heeft de "leuke" gewoonte om soms zonder opgave van rede een yahoo-groep te verwijderen, vannacht hebben ze blijkbaar grote schoonmaak gehouden, met als resultaat, dat ik gisteren nog lid was van 430 groepen, en nu nog maar van 360, helaas zijn er ook 6 groepen van mij verwijderd, waaronder 4 groepen die ik gebruikte voor filmpjes, een groot gedeelte van de links naar mijn groepen zal dus niet meer werken (of in ieder geval aangeven dat de groep niet meer bestaat). Ik weet nog niet of ik opnieuw ga proberen om nieuwe groepen op te starten, maar mocht dat zo zijn dan merk je het wel. (ik weet niet of er ook andere groepen van leden hier zijn verwijderd, maar als een link niet meer bij een groep aan komt, dan weet je in ieder geval waar het aan ligt)
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
6 reacties
8k views
Laatste bericht
54 reacties
17k views
Laatste bericht
4 reacties
774 views
Laatste bericht
8 reacties
7k views
Laatste bericht
24 reacties
34k views
Laatste bericht
64 reacties
54k views
Laatste bericht
3 reacties
3k views
Laatste bericht
1 antwoord
2k views
Laatste bericht
Werken...
X