Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Contact Moderatoren

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Movie-link in het eerste bericht van een Plaatjes-draad (en eventueel ook andersom)

    Oorspronkelijk gepost door fotofrank Bekijk bericht
    Je kunt je ook abonneren op je favoriete threads/topics.
    Deze vind je dan gemakkelijk terug in je gebruikersinstellingen onder Discussies met abonnement.
    Desnoods maak je van die pagina een bookmark/bladwijzer, dan kom je met 1x klikken op de pagina met een lijst van al je favoriete mokkels.
    Géén bladeren meer op zoek naar je favorieten.
    Movie-link in het eerste bericht van een Plaatjes-draad (en eventueel ook andersom):
    1. Sinds 'reCAPTCHA V1 IS SHUTDOWN Direct site owners to g.co/recaptcha/upgrade' zonder afwijken bij mij als verificatie van de afbeelding wordt gebruikt kan ik niet meer zoeken met gebruikmaking van de zoekfunctie.
    2. Via de 'babes gallery' kan ik via de alfabetische functie nog wel bij 'Nederlandse Mokkels' en 'Onbekende Mokkels' komen.
    3. Daar er meer dan 200 pagina's in de 'Movies Buitenland' staan is het voor mij haast niet te doen om op aanwezigheid van zo'n pagina te controleren.
    4. Zou het niet wat zijn om in het eerste bericht, dus de laatste bladzijde, naast een bio-link niet ook een link naar de desbetreffende 'Movies'-sectie te plaatsen? Dat scheelt een hoop zoekwerk!
    Aangepast door LadiesLover; 9 november 2018, 12:38. Reden: semantiek aanpassen
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door love bnn'rs Bekijk bericht
    Kan er anders een klein promootje ofzo van dee van der zeeuw op de site komen? Misschien helpt dat een beetje want sinds zei bij bekende mokkels staat is ze niet meer te vinden lijkt wel...
    soortvan hetzelfde als renee van der schoot

    Gr, love bnn'rs
    Je kunt je ook abonneren op je favoriete threads/topics.
    Deze vind je dan gemakkelijk terug in je gebruikersinstellingen onder Discussies met abonnement.
    Desnoods maak je van die pagina een bookmark/bladwijzer, dan kom je met 1x klikken op de pagina met een lijst van al je favoriete mokkels.
    Géén bladeren meer op zoek naar je favorieten.
    Reageer

    #3
    dee van der zeeuw

    Kan er anders een klein promootje ofzo van dee van der zeeuw op de site komen? Misschien helpt dat een beetje want sinds zei bij bekende mokkels staat is ze niet meer te vinden lijkt wel...
    soortvan hetzelfde als renee van der schoot

    Gr, love bnn'rs
    Reageer

    #4
    Misschien omdat jouw onderwerp in een bestaande thread past en dus onnodig is om er een nieuwe thread voor aan te maken.
    Reageer

    #5
    wie helpt

    ik plaats nieuwe topic ,en ik zie hem nooit meer hoe kan dat
    graag kort en krachtig antwoord.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X