Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Loes Haverkort

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Ik heb goed nieuws voor jullie. Kennen jullie de film Fatal Attraction uit 1987. Daar draait het vooral om vreemdgaan en ****. Een man heeft een vrouw, waar veel naakt en vrijscenes in te zien zijn. Daarna gaat hij vreemd met een vrouw waar ook naakt en vrijscenes in te zien zijn.

    Maar nu komt het! Fatal Attraction is vanaf de maand september en de maanden erna te zien in een toneelvoorstelling vorm. Dus wie weet gaat Loes ook nu weer naakt net als in Brandende Liefde. Zij speelt de minnares. Sytske van der Ster de echtgenoot die gedupeerd wordt. En misschien gaat zij ook wel naakt op het toneel.

    Dus als je Loes in het echt misschien naakt wil zien, moet je naar die voorstelling gaan. Al is dat niet gegarandeerd.

    Denken jullie dat Loes naakt te zien zal zijn?
    Reageer

    Sportman van de Eeuw (2006):
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Credits naar PBC! Nogmaals Rendez-Vous (2015):
    Prikkelend Plaatje
    Wacht op check
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Oh sorry dat is mijn vraag niet. Wel bedankt voor het antwoord. Maar daar heb ik nog niet zoveel aan. Op een foto van een blad kan iemand wel naakt zijn, zoals een zwangerschapsfoto. Maar als diegene haar borsten bedekt enz, kan je dat geen zichtbare naakt noemen. Mijn vraag is meer wat er zichtbaar was. Zag je alleen duidelijk haar van achteren. Of zag je alleen haar borsten van de voorkant. Of zelfs haar poes. En dan bedoel gewoon goed zichtbaar. Dus niet met de benen over elkaar, handen voor de borsten of wat dan ook. Wat liet ze zien op het toneel en hoe? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ben benieuwd hoever sommige voorstellingen met dingen laten zien.
    Haha, niet dat het jou wat uitmaakt na zo'n lange gedetailleerde vraag. Loes ging net als wel meer bekende actrices volledig naakt op het podium.
    Reageer

    Oh sorry dat is mijn vraag niet. Wel bedankt voor het antwoord. Maar daar heb ik nog niet zoveel aan. Op een foto van een blad kan iemand wel naakt zijn, zoals een zwangerschapsfoto. Maar als diegene haar borsten bedekt enz, kan je dat geen zichtbare naakt noemen. Mijn vraag is meer wat er zichtbaar was. Zag je alleen duidelijk haar van achteren. Of zag je alleen haar borsten van de voorkant. Of zelfs haar poes. En dan bedoel gewoon goed zichtbaar. Dus niet met de benen over elkaar, handen voor de borsten of wat dan ook. Wat liet ze zien op het toneel en hoe? Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ben benieuwd hoever sommige voorstellingen met dingen laten zien.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Dit vond ik in een review:

    "Het is een voorstelling vol humor en grof taalgebruik, zoals we van Jan Wolkers gewend zijn. Ook dit stuk bevat, net als Turks Fruit, weer enkele gewaagde scènes. Zo gaan zowel Loes als Frits volledig uit de kleren om door Rick geschilderd te worden als Suzanne en de grijsaard. Respect voor hen beiden, ze staan toch maar even naakt voor een volle zaal!"
    Loes ging inderdaad volledig uit de kleren in een langzame striptease. De zaal was muisstil...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
2.597k views
Laatste bericht
2k reacties
4.354k views
Laatste bericht
3k reacties
8.558k views
Laatste bericht
497 reacties
1.005k views
Laatste bericht
1 antwoord
1.890k views
Laatste bericht
149 reacties
90k views
Laatste bericht
4 reacties
2k views
Laatste bericht
907 reacties
1.735k views
Laatste bericht
Werken...
X