Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Selena Gomez

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Toch probeer ik wel up to date te blijven! Zo waren er polsbandjes waarmee je tegen het 1 of ander was.
    Ik geloof dat in mijn tijd er in sommige kringen gebruik werd gemaakt van zakdoeken die je dan voor een deel uit je kontzak moet laten steken. Om weer te geven waar je zin in had...
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door blahblah Bekijk bericht
    't Enige bijzondere aan de foto is dat zwarte bandje om haar nek. En inderdaad, als ik google op 'choker fashion'...
    Ikzelf ben nog steeds verbijsterd van het woord cockring!

    Toch probeer ik wel up to date te blijven! Zo waren er polsbandjes waarmee je tegen het 1 of ander was. Ook waren er elastiekjes waar je armbanden mee kon maken. En nu dus weer "De Choker."
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Choken = wurgen! Een choke zit in oudere auto's en kun je uittrekken zodat op koude dagen een auto beter start.

    In dit geval zal een kledingstuk bedoelt worden, maar ik heb nog nooit van een kledingstuk gehoord, dat een Choker word genoemd?
    't Enige bijzondere aan de foto is dat zwarte bandje om haar nek. En inderdaad, als ik google op 'choker fashion'...
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Choken = wurgen! Een choke zit in oudere auto's en kun je uittrekken zodat op koude dagen een auto beter start.

    In dit geval zal een kledingstuk bedoelt worden, maar ik heb nog nooit van een kledingstuk gehoord, dat een Choker word genoemd?
    Ah ik zie het ze heeft een "nekbandje" om.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Goedemorgen Bekijk bericht
    ??
    Choken = wurgen! Een choke zit in oudere auto's en kun je uittrekken zodat op koude dagen een auto beter start.

    In dit geval zal een kledingstuk bedoelt worden, maar ik heb nog nooit van een kledingstuk gehoord, dat een Choker word genoemd?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
3k reacties
1.418k views
Laatste bericht
1 antwoord
2.228k views
Laatste bericht
2k reacties
3.742k views
Laatste bericht
2k reacties
4.125k views
Laatste bericht
81 reacties
97k views
Laatste bericht
857 reacties
1.241k views
Laatste bericht
434 reacties
1.077k views
Laatste bericht
234 reacties
309k views
Laatste bericht
Werken...
X