Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Dionne Stax

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Hoe was het voor jou toen de roddelbladen vorig jaar bol stonden van jouw vermeende affaire met Humberto Tan? Daar kon je niets tegen doen...

    „Klopt.”

    Frustrerend?
    „Ja.”


    Had je een weerwoord moeten geven?
    „Daar voelde ik geen enkele behoefte toe.”

    Zowel jij als Humberto zijn nooit met één woord op de kwestie ingegaan...
    „Ik kan alleen voor mezelf spreken. Bij de NOS werken journalisten. We doen ons werk, presenteren Het Journaal, maar we doen nooit uitspraken over ons privéleven. Dat heb ik nooit gedaan. Toen niet en dat doe ik nu ook niet.”

    Ben je bang geweest dat deze rel je je baan zou kunnen kosten?
    „Nee, geen moment. De NOS heeft juist enorm achter me gestaan en me geholpen waar ze konden. Vorig jaar was op werkvlak een enorm goed jaar. Ik heb een mooie documentaire mogen maken voor de NTR, Omroep MAX kwam met Van onschatbare waarde en ik heb een paar heel mooie themaprogramma’s mogen doen. Dus eigenlijk heb ik niets gemerkt van een negatief effect door al die publicaties. Zo heb ik er al die tijd ook ingestaan. Ik mag toch hopen dat mensen ook wel een soort van realiteitszin hebben.”

    Al met al moet het een enorme impact op je gehad hebben?
    „Ik zou liegen als ik zeg dat ik het allemaal oké vond. Dat was zeker niet zo. Maar ik heb me vooral ook heel erg verbaasd over het feit dat als er een artikel wordt geplaatst, andere media dat klakkeloos overschrijven waardoor het een soort van ’waarheid’ wordt. Op een gegeven moment vroeg ik me echt af waar dit nog over ging. Dat ook familie en vrienden belden en zeiden: hebben ze het nog wel over jou?! Ben jij dit nog wel?! Ik was in ieder geval heel blij met hun steun, daar heb ik heel veel aan gehad.”

    Hoe was het voor jou om dertig te worden en vast te stellen dat je leven er heel anders uitzag dan je gedacht had op je twintigste? Zonder die relatie, dat huis en een kind?
    „Ik vond het echt een ding toen ik dertig werd. In interviews kreeg ik steeds vaker vragen als: wil je kinderen? En hoe zit het met de relatie? Waardoor je van buitenaf het gevoel krijgt dat dat dus moet. Hoe je het ook wendt of keert, ik vond dat heel confronterend. Want je denkt toch: ben ik dan zo ontzettend raar? Ben ik dan zo anders? Pas ik niet in het plaatje? En hoe nu verder dan?

    Ik heb er slapeloze nachten van gehad toen ik dertig werd. Terwijl, hoeveel mensen doen het tegenwoordig niet anders? Het is niet meer standaard samenwonen, trouwen en dan kinderen krijgen. Zeker vrouwen van mijn leeftijd zijn steeds vaker vrijgezel, of gaan eerst voor een carriere of willen pas op latere leeftijd kinderen, of helemaal niet. Dat is ook normaal.”

    Hoe ben je tot die omslag in denken gekomen?
    „Ik heb daar indertijd veel gesprekken over gehad met vrienden, omdat ik zelf een beetje ging geloven dat het niet oké was hoe ik leefde. En dan zie je dat ook mensen die wel aan het plaatje beantwoorden twijfels hebben over hun leven, dat het niet overal rozengeur en maneschijn is. Dat zij zichzelf ook vragen stellen: is dit het leven dan? Dat vond ik wel een openbaring. Op een gegeven moment zei ik tegen mezelf: hallo, moet je eens kijken hoe leuk mijn leven is! Ik heb hartstikke leuk werk, ik maak mooie reizen, ik doe leuke dingen in mijn vrije tijd, ik heb lieve vrienden en familie om me heen. En ik heb alle vrijheid van de wereld.”

    „Als ik de ochtend voor mijn dagjournaals lekker door Amsterdam wil slenteren en in een café koffie wil drinken met een krantje erbij, dan doe ik dat. Hoe fijn is dat! Kortom, zonder relatie kun je net zo gelukkig zijn, absoluut. Ik weet in ieder geval dat ik het prima in mijn eentje kan rooien, daar heb ik niet iemand anders voor nodig. Maar ik zou liegen als ik zeg dat het niet fijn zou zijn om iemand om me heen te hebben.”

    En het fysieke, mis je dat?
    „Daar ga ik zeker geen uitspraken over doen, haha! Dat bewaar ik voor mijn vriendinnen, met een biertje erbij in de kroeg.”

    Voor sommige vrouwen is het een diep innerlijk weten dat ze op de wereld zijn gezet om kinderen te krijgen. Heb jij dat verlangen?
    „Ik heb dat heel duidelijk bij sommige vriendinnen gezien. Dat ze echt rammelende eierstokken hadden. Maar nee, dat heb ik niet. Ik kan er wel heel erg van genieten als ik kinderen van vriendinnen op bezoek heb. Afgelopen weekend was het dochtertje van een vriendin bij mij. Die wilde shoppen en Amsterdam zien. Dat vind ik hartstikke leuk.”


    Bron: Telegraaf In het blad vrouw is het hele interview te lezen.
    Reageer

    Dionne Stax - Glossy Vrouw:

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Zie (een deel van) het interview - onder andere over haar affaire met Humberto Tan - op:
    https://vrouw.nl/artikel/vrouw-gloss...-ok-was-hoe-ik




    .
    Reageer

    GIF

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken












    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken










    VIDEO
    https://gfycat.com/gifs/detail/SinfulPrestigiousErin
    https://gfycat.com/gifs/detail/OffensiveTeemingAcouchi
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
13.299k views
Laatste bericht
234 reacties
472k views
Laatste bericht
5k reacties
11.396k views
Laatste bericht
5k reacties
13.975k views
Laatste bericht
333 reacties
376k views
Laatste bericht
747 reacties
647k views
Laatste bericht
2k reacties
3.380k views
Laatste bericht
2k reacties
1.849k views
Laatste bericht
Werken...
X