Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #91
    Nog eentje die beter bij Mokkels in Opkomst past:

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...645-diana-kuip
    Reageer

    #92
    Oorspronkelijk gepost door Azumi
    Zie dat er twee moderators een bedankje hebben achtergelaten, alleen er is niks aangepast.
    Komt door de hitte?
    Nee, dat komt doordat ik de poster zelf de gelegenheid heb gegeven om e.e.a. aan te passen. Nu blijkt dat dat niet gebeurd is, zal ikalles verwijderen. Bedankt voor de melding.
    Reageer

    #93
    Deze dame lijkt mij beter op haar plaats bij Mokkels In Opkomst:

    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...44-maaike-head
    Reageer

    #94
    Het hoeft ook echt niet allemaal op mijn manier, maar in een democratie is er wel ruimte voor dat die ene partij zich óók kan laten horen en niet bij voorbaat de mond wordt gesnoerd want dat is wel eens het geval geweest: zie Miley Cyrus of een sneer als ik een oprechte opmerking maak bij Leonie ter Braak (vooraf aan haar gevraagd voordat ik dat ging posten).
    Reageer

    #95
    Die zoekfuctie werkt prima.
    De manier van zoeken die jij doet, dat doet hoogstwaarschijnlijk NIEMAND.
    En grote kans dat je het op je eigen PC moet gaan zoeken, want als ik jou manier gebruik, dan werkt het wel goed....zie plaatje
    Maar je moet gewoon in dat kleine popup schermpie de naam invullen en dan krijg je een scherm te zien met nog een aantal andere namen en daarin zoek je even de goede eruit die je hebben wil....foto of movies want een mokkel kan daardoor dus 2x voorkomen.



    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken




    En verder kan je ****** wat je wil, je moet je gewoon aanpassen aan de rest.
    Je post veel van die politieke mokkels, dus ik zal het je anders uitleggen.
    Weet je wat democratie is?
    De meeste forum gebruiker houden zich hier aan de regels en manieren van wat hier gebruikelijk is......en daar zal JIJ je aan moeten aanpassen.
    Het zou wat zijn zeg als de VVD en PVDA de grootste partijen van Nederland zouden zijn, maar dat de SGP met 1 zeteltje hier in dit land de dienst uit gaat maken.
    En met dat 1 zeteltje bedoel ik dus jou.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X