Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Waarom zo'n grote discussie over de "naakt" fotoshoot van Chantal. Ik weet dat er weinig te zien is maar dan nog

    Een tijdje geleden heeft ze zelf gezegd dat ze best preuts is dus dat ze dit doet is al heel wat. Meer gaan we van haar nooit te zien krijgen, dus wees blij met dit
    'Chantal gaat naakt!' roepen en dan alleen een bloot schouderblad laten zien.
    Weer zo'n staaltje truttige humor van een pseudo-ster om schijtlollig te willen doen. Linda de Mol en Gordon hebben er ook een handje van.
    Reageer

    Waarom zo'n grote discussie over de "naakt" fotoshoot van Chantal. Ik weet dat er weinig te zien is maar dan nog

    Een tijdje geleden heeft ze zelf gezegd dat ze best preuts is dus dat ze dit doet is al heel wat. Meer gaan we van haar nooit te zien krijgen, dus wees blij met dit
    Aangepast door Epiceply; 24 mei 2018, 07:19.
    Reageer

    Ik zal mijn sarcastisch bedoelde reactie even iets duidelijker maken: LEES ALLES MET EEN DIKKE VETTE KNIPOOG!

    Ook al bombardeerde Chantal de media met: "Chantal gaat naakt!" en waar de media vervolgens op inhaakte met "Chantal gaat met de billen bloot!", waren hierop op mokkels.nl voornamelijk reacties te lezen welke allemaal neerkomen op de:
    Oorspronkelijk gepost door MarcelOlecram Bekijk bericht
    Ik snap dit ook nooit zo goed. Een heel gedoe en poeha, terwijl ze net zo goed achter een muur had kunnen staan met een dikke winterjas aan. Zie je net zo veel, ook niets. Al had ik ook niet verwacht dat ze iets zou laten zien, maar toch...
    Dus hier op mokkels.nl was voornamelijk de verwachting dat er uiteindelijk toch helemaal niks te zien zal gaan zijn. Uiteindelijk IS er inderdaad helemaal niks te zien wat toch enkele "teleurgestelde negatieve" reacties losmaakte. Ik heb dit samengevat als:

    "Voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen dat er "niks" te zien zal zijn, is het wéér niet goed."

    Chantal zei: Wel - Wij denken: Niet - Media zei: Wel - Chantal doet: Niet

    Met Chantal doet: Niet voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen Wij denken: Niet (Ze doet inderdaad wat wij dachten dat ze zou doen = Positief!), maar toch reageren we voornamelijk wéér negatief.


    (En ik probeer mijn reacties echt elke keer zo kort mogelijk te houden. )
    Reageer

    Nog 2 caps
    Cap 1: Waarom mag die handdoek niet in beeld?

    Camera had makkelijk ook wat afstand kunnen nemen toch.


    Cap 2: Ik herken hier niet iets anders dan een witte handdoek over haar ******.





    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door fotofrank Bekijk bericht
    Voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen dat er "niks" te zien zal zijn, is het wéér niet goed.

    Ik had hier al meegelezen, maar dacht ik zeg niks haha
    Maar jij zegt nu min of meer dat Chantal "wel voldoet" aan verwachtingen.
    Maar dat zie ik toch iets anders.


    Zij heeft namelijk zelf een blad. En dat moet verkocht worden.
    Als de titel was.."Chantal gaat paardrijden" of "Chantal gaat naar de kerk" enz enz, dan gaat GEEN HOND" dat blad kopen en zal er GEEN ENKELE media daar over gaan schrijven.
    Dus zij weet heel goed wat ze moet doen om haar eigen blad te verkopen....*** sells !!!
    Dus de titel is dan "Chantal gaat naakt"
    Dat zij zelf ook wel weet dat ze niet naakt zal gaan heeft ze scheid aan. daar ****** we ons straks wel weer mooi uit, zal ze denken.
    De media vliegt er idd meteen bovenop...je las zelfs een kop met "Chantal gaat met de billen bloot"....en in feite is dat dus allemaal NEPNIEUWS wat Chantal beweerd en die journalisten schrijven.
    Tja want ook de krant moet vol he dus schrijven ze het graag op.


    Dat het ene poppenkast is, is voor velen onder ons dus al wel duidelijk...zelfde verhaal als Victoria Koblenko
    Kijk eens goed naar dat filmpie ( op youtube wel te vinden)
    Daar zie je dus als je goed oplet heel even dat ze een handdoek omheeft tijdens dat gesprek. Logisch ook wat ze hoeft natuurlijk niet in haar blote ****** met een journalist te praten.
    Maar waarom zegt ze dan op het end dat de camera mee omhoog moet als ze wil opslaan, want dan zou haar ****** gaan dansen ( in beeld zijn)
    Ik denk dat ze dat allemaal zo precies heeft uitgedacht. De manier van filmen dat je haar naakte schouders ziet, wat de "illusie" voor de kijker geeft dat ze daar idd naakt zit. ( spanend he) ...er moet immers dat blad verkocht worden jaja.
    Je ziet ook wel dat ze in dat filmpie wel topless is, maar haar handen ervoor heeft.
    Maar er is ook een fragment te zien van een foto.....met allemaal kleine fotootjes ernaast.
    Op die foto is dan te zien ( tenminste wat ik er persoonlijk aan zie...en ik kijk heel goed kan ik je zeggen haha) dat ze daar ook die witte handdoek omheeft.
    Haar ****** lijken dan veel te klein op de grote foto en op die kleine fotootjes is het wazig, maar je kan de huidskleur wel onderscheiden van iets wits op de plek van de ******.


    Dus ze is waarschijnlijk ook nog niet eens topless gefotografeerd in de studio buiten het feit dat dat sowieso toch al niet in beeld zou komen.
    Maar wel van de daken schreeuwen dat je naakt gaat....maar min of meer ook weer ontkennen in het interview terwijl je wel de indruk wil geven aan de kijker dat je daar naakt zit.....snap jij het nog hahaha


    Kleine toevoeging omdat ik het niet laten kan haha
    Ze zei nu ZELF dat ze nooit naakt zou gaan ...zelfs nog niet topless op strand als ze onbekend zou zijn gebleven...in haar eigen woorden zegt ze dus dat ze preuts is en dat je met social media e.d. te maken hebt als bekendheid.

    Oke, dat kan en mag ook want het is haar keus.
    Maar iemand die er zo over denkt ( en ALTIJD de broek aanheeft ALTIJD) gaat natuurlijk NOOIT maar dan ook nooit wijdbeens volledig naakt onder een kerel liggen *** hebben in een bioscoopfilm op een groot doek en later TV e.d. oja daar was ook een body double voor ingehuurd.
    Maar dit is dus ook hetzelfde verhaal als hierboven.
    Als ze toen zou toegeven dat ze het niet zelf is, dan ging er destijds GEEN HOND naar die prutsfilm van die dominee kijken.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
161 reacties
118k views
Laatste bericht
305 reacties
675k views
Laatste bericht
406 reacties
1.368k views
Laatste bericht
248 reacties
532k views
Laatste bericht
360 reacties
1.199k views
Laatste bericht
3k reacties
8.558k views
Laatste bericht
605 reacties
867k views
Laatste bericht
252 reacties
226k views
Laatste bericht
Werken...
X