Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door fotofrank Bekijk bericht
    Voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen dat er "niks" te zien zal zijn, is het wéér niet goed.

    Wat zijn velen toch verwend geraakt door al die Social Media babes die zich steeds vaker bloot geven op hun selfies. Zo erg zelfs dat het al bijna als doodnormaal gezien wordt.
    "Ook van celebrities toch?"
    De afgelopen jaren zijn er inderdaad véél topless, naakt en soms nog diepere foto's en/of video's van beroemdheden op internet verschenen. Alleen denk ik dat het grootste aantal daarvan NIET op legale wijze nu en-publique zichtbaar staan!
    In een misschien niet eens zo héél ver verwijderde toekomst:
    WAT!!!!!! Ja maar dat kan toch zomaar niet? Volgens mij MAG dit zelfs niet eens. Een serie foto's in een magazine van een beroemd mokkel ZONDER zichtbare borsten en poes? Je kan zelfs niet eens 1 ***** zien. Sorry hoor, maar DIT kan dus echt helemaal niet meer tegenwoordig. WALGELIJK!
    Flink verhaal, maar nergens schrijf ik dat ze iets moet laten zien. Eigen keus. Maar doe dan niet alsof je naakt gaat of bent. En schreeuw dat dan niet van de daken. Houd dan de kleren aan en maak zo mooie foto's.
    Vergelijk het met naar een sauna gaan, maar dat je absoluut niet wil dat iemand je naakt ziet. Ga dan niet of naar een zwemkleding dag...
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door fotofrank Bekijk bericht
    Voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen dat er "niks" te zien zal zijn, is het wéér niet goed.

    Wat zijn velen toch verwend geraakt door al die Social Media babes die zich steeds vaker bloot geven op hun selfies. Zo erg zelfs dat het al bijna als doodnormaal gezien wordt.
    "Ook van celebrities toch?"
    De afgelopen jaren zijn er inderdaad véél topless, naakt en soms nog diepere foto's en/of video's van beroemdheden op internet verschenen. Alleen denk ik dat het grootste aantal daarvan NIET op legale wijze nu en-publique zichtbaar staan!
    In een misschien niet eens zo héél ver verwijderde toekomst:
    WAT!!!!!! Ja maar dat kan toch zomaar niet? Volgens mij MAG dit zelfs niet eens. Een serie foto's in een magazine van een beroemd mokkel ZONDER zichtbare borsten en poes? Je kan zelfs niet eens 1 ***** zien. Sorry hoor, maar DIT kan dus echt helemaal niet meer tegenwoordig. WALGELIJK!
    ik wordt er zelf een beetje gek van dat ze er zelf iets groots van maakt dat ze naakt gaat op camera maar toch eigelijk niet doet
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door MarcelOlecram Bekijk bericht
    Ik snap dit ook nooit zo goed. Een heel gedoe en poeha, terwijl ze net zo goed achter een muur had kunnen staan met een dikke winterjas aan. Zie je net zo veel, ook niets. Al had ik ook niet verwacht dat ze iets zou laten zien, maar toch...
    Voldoet ze een keer wèl aan de verwachtingen dat er "niks" te zien zal zijn, is het wéér niet goed.

    Wat zijn velen toch verwend geraakt door al die Social Media babes die zich steeds vaker bloot geven op hun selfies. Zo erg zelfs dat het al bijna als doodnormaal gezien wordt.
    "Ook van celebrities toch?"
    De afgelopen jaren zijn er inderdaad véél topless, naakt en soms nog diepere foto's en/of video's van beroemdheden op internet verschenen. Alleen denk ik dat het grootste aantal daarvan NIET op legale wijze nu en-publique zichtbaar staan!
    In een misschien niet eens zo héél ver verwijderde toekomst:
    WAT!!!!!! Ja maar dat kan toch zomaar niet? Volgens mij MAG dit zelfs niet eens. Een serie foto's in een magazine van een beroemd mokkel ZONDER zichtbare borsten en poes? Je kan zelfs niet eens 1 ***** zien. Sorry hoor, maar DIT kan dus echt helemaal niet meer tegenwoordig. WALGELIJK!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door kleine rotzak Bekijk bericht
    Met andere woorden.. geïnteresseerden zijn vakkundig om de tuin geleid?
    Ik snap dit ook nooit zo goed. Een heel gedoe en poeha, terwijl ze net zo goed achter een muur had kunnen staan met een dikke winterjas aan. Zie je net zo veel, ook niets. Al had ik ook niet verwacht dat ze iets zou laten zien, maar toch...
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
907 reacties
1.735k views
Laatste bericht
3 reacties
810 views
Laatste bericht
2k reacties
1.855k views
Laatste bericht
249 reacties
532k views
Laatste bericht
9k reacties
17.707k views
Laatste bericht
957 reacties
1.101k views
Laatste bericht
55 reacties
40k views
Laatste bericht
103 reacties
110k views
Laatste bericht
Werken...
X