Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Foto-draad Christine Teigen!

    Geposte foto's van LeontinA zijn via verboden Host "Imagetwist."

    Commentaar betreffende "******" mag van mij ook worden weggehaald....
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Het postgedrag van LadiesLover leidt alweer tot irritatie, ditmaal bij Kanus:
    De irritatie zit niet bij mij hoor ik denk eerder bij Ladieslover zelf.

    Ik zeg hem alleen wat hier min of meer de regel en richtlijnen zijn
    en hoe het er verder aan toe gaat op een forum als dit mocht dat niet beschreven zijn....
    Ik bedoel we kunnen natuurlijk niet in de regelgeving 100.000 dingen aangeven wat wel of niet mag....
    Dat is nooit nodig geweest, maar schijnbaar denk hij er anders over hoe het hier werkt.
    Voor dat soort afwijkende dingen hebben we b.v. hier de afdeling: Mokkels Pub!

    [satire mode]
    Of anders kunnen de Mods misschien nog een regeltje in de regelgeving toevoegen haha
    * Het is niet toegestaan om in topics van elk mokkel op dit forum het te gaan hebben over Donald Trump, Jeruzalem erkennen als hoofdstad van Israël,
    wat de beweegredenen van Trump daarvan zijn, wat de gevolgen daarvan zullen zijn.
    [/satire mode]
    Reageer

    Het postgedrag van LadiesLover leidt alweer tot irritatie, ditmaal bij Kanus:
    http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...9-ilse-delange

    Ik dacht: Ik meld het maar weer even.. Misschien dat er in de toekomst dan nog OOIT wordt ingegrepen..
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Beste Mods, zag dat Poster Celroad "gebanned" is. Host Nitroflare is inderdaad een Payhost, maar is Share-online dat ook?
    Niet zeker of die host ook een pay host is, maar hij geeft een hoop spam mee en bij twijfel zetten we 'm niet op de white list. Tja, en als hij dan na meerdere waarschuwingen gewoon door blijft gaan met posten met die host, dan moeten we ingrijpen.
    Reageer

    Beste Mods, zag dat Poster Celroad "gebanned" is. Host Nitroflare is inderdaad een Payhost, maar is Share-online dat ook?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X