What's next

Aanbieding

Boobies november Zimra
07 DECEMBER 2017

UITSLAG: Boobies van de Maand – November

Het begint nu echt spannend te worden!

Reageren

Shelly Sterk

Foto's Ga naar de gallery van 'Shelly Sterk'! Discussietools
Vandaag, 13:22
LadiesLover
Forum regular
Bedankjes:5.252
1.909 bedankjes in 421 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchcapper Bekijk bericht
Die eerste foto is een nogal ingetogen weergave van het filmpje, daarin benadert Shelly Gordons lippen tot op een halve centimeter: misschien komt daar ook nog wel een cap/foto of posting van het fragment van (foto 4 is al beter!)?
Met citaat reageren
Gisteren, 21:46
dutchcapper
Old-school member
Bedankjes:11
26.895 bedankjes in 5.254 posts
.

.
hugo hugen (Vandaag), krantenjongen (Gisteren), pjvr (Gisteren), reebok28 (Vandaag)
9 december 2017, 15:40
dutchcapper
Old-school member
Bedankjes:11
26.895 bedankjes in 5.254 posts
.

.
hugo hugen (Vandaag), krantenjongen (Gisteren), lobitterboy ( 9 december 2017), NaamAchternaam ( 9 december 2017), nohill68 (Gisteren), pjvr ( 9 december 2017), reebok28 ( 9 december 2017), stoerebink ( 9 december 2017)
7 december 2017, 21:16
PBC
Active member
Bedankjes:140
444 bedankjes in 133 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naaktfotomokkelfan Bekijk bericht
Zou u de fotos kunnen plaatsen? ik zie ze namelijk niet op de genoemde site
Op de genoemde site staan (nog) geen foto's van Shelly. De link is door hot24 geplaatst omdat hij gezien het werk van de fotograaf verwacht dat Shelly zich niet bloot zal geven. Wat weer een van de vele vermoeiende aannames is van hot24.

Gewoon afwachten en als je het mooie foto's vindt het blad kopen. Er zijn nog maar twee mannenbladen en als straks deze bladen ook nog verdwijnen dan kan je alleen in Linda. nog hopen op een beetje bloot.
Met citaat reageren
7 december 2017, 09:50
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.515
14.134 bedankjes in 2.559 posts
Heeft iemand deze foto van Shelly in Linda Meiden Magazine misschien nog in een groter formaat?

Met citaat reageren
De volgende 6 gebruikers hebben pombeer2 bedankt voor deze post:
hoffmannetje ( 7 december 2017), krantenjongen ( 7 december 2017), LadiesLover ( 7 december 2017), lobitterboy ( 7 december 2017), pjvr ( 7 december 2017), reebok28 ( 7 december 2017)
Reclame
7 december 2017, 05:49
Naaktfotomokkelfan
Active member
Bedankjes:249
1.134 bedankjes in 160 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot24 Bekijk bericht
Hier is trouwens de link van de website van Andy Tan. De fotograaf die Shelly Sterk voor de JFK heeft gefotografeerd. En als je naar die foto's kijkt, is er maar 1 foto waar een echte topless foto te zien is. De rest is netjes of bedekt. Meestal stimuleert de fotograaf of iets wel of niet moet laten zien. En hij is zo te zien meer van het fotograferen van de persoon zelf, dan lichamen. Dus of ze topless gaat, is maar te betwijfelen. Hier de link van zijn foto's http://andytanphoto.tumblr.com
Zou u de fotos kunnen plaatsen? ik zie ze namelijk niet op de genoemde site
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft Naaktfotomokkelfan bedankt voor deze post
lobitterboy ( 7 december 2017)
7 december 2017, 00:00
pombeer2
Premium Member
Bedankjes:4.515
14.134 bedankjes in 2.559 posts
Gewoon even afwachten! We zien het vanzelf. Zou leuk zijn als ze wat naakt laat zien en zo niet is het vast al sexier dan dat we tot nu toe van haar hebben gezien! Wordt vervolgd!

Met citaat reageren
6 december 2017, 23:11
hot24
Active member
Bedankjes:0
232 bedankjes in 86 posts
Hier is trouwens de link van de website van Andy Tan. De fotograaf die Shelly Sterk voor de JFK heeft gefotografeerd. En als je naar die foto's kijkt, is er maar 1 foto waar een echte topless foto te zien is. De rest is netjes of bedekt. Meestal stimuleert de fotograaf of iets wel of niet moet laten zien. En hij is zo te zien meer van het fotograferen van de persoon zelf, dan lichamen. Dus of ze topless gaat, is maar te betwijfelen. Hier de link van zijn foto's http://andytanphoto.tumblr.com
Met citaat reageren
De volgende gebruiker heeft hot24 bedankt voor deze post
krantenjongen ( 6 december 2017)
6 december 2017, 22:51
hot24
Active member
Bedankjes:0
232 bedankjes in 86 posts
Ieder zijn mening waar niet over valt te twisten. Maar los van dat. Is iemand lid hier van de JFK die het blad wil kopen en hier de foto's online kan zetten. Ik heb zelf een laserprinter zonder scanner. Dus ik kan niks online zetten. Dus als iemand hier is die het wil doen. Alvast bedankt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thej Bekijk bericht
Dus als je als vrouw niet in de PB wil en je naaktheid niet te grabbel wil gooien, dan ben je preuts? Beetje kromme redenering en dat heeft een al dan niet zijde aanwezigheid van jouw persoontje bij een tv show al helemaal niks mee van doen, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
6 december 2017, 22:42
thej
Frequent member
Bedankjes:58
191 bedankjes in 53 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot24 Bekijk bericht
Mijn mening is gebaseerd op het feit dat ze een half jaar geleden bij De Jongens tegen de Meisjes (kandidaat samen met Kim-Lian en Soundos) heeft gezegd Nooit in de Playboy te willen en er niet aan moet denken als een privepersoon haar naakt ziet. Al zijn die woorden niet uitgezonden toentertijd half april. Toen waren de opnames waar ik toen bij was als publiek (studio baarn)
Dus als je als vrouw niet in de PB wil en je naaktheid niet te grabbel wil gooien, dan ben je preuts? Beetje kromme redenering en dat heeft een al dan niet zijde aanwezigheid van jouw persoontje bij een tv show al helemaal niks mee van doen, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Reageren

Forumnavigatie

Discussietools
Weergave

Volg mokkels.nl: