Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Shelly Sterk

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Hier is trouwens de link van de website van Andy Tan. De fotograaf die Shelly Sterk voor de JFK heeft gefotografeerd. En als je naar die foto's kijkt, is er maar 1 foto waar een echte topless foto te zien is. De rest is netjes of bedekt. Meestal stimuleert de fotograaf of iets wel of niet moet laten zien. En hij is zo te zien meer van het fotograferen van de persoon zelf, dan lichamen. Dus of ze topless gaat, is maar te betwijfelen. Hier de link van zijn foto's http://andytanphoto.tumblr.com
    Reageer

    Ieder zijn mening waar niet over valt te twisten. Maar los van dat. Is iemand lid hier van de JFK die het blad wil kopen en hier de foto's online kan zetten. Ik heb zelf een laserprinter zonder scanner. Dus ik kan niks online zetten. Dus als iemand hier is die het wil doen. Alvast bedankt.



    Oorspronkelijk gepost door thej Bekijk bericht
    Dus als je als vrouw niet in de PB wil en je naaktheid niet te grabbel wil gooien, dan ben je preuts? Beetje kromme redenering en dat heeft een al dan niet zijde aanwezigheid van jouw persoontje bij een tv show al helemaal niks mee van doen, maar dat terzijde.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Mijn mening is gebaseerd op het feit dat ze een half jaar geleden bij De Jongens tegen de Meisjes (kandidaat samen met Kim-Lian en Soundos) heeft gezegd Nooit in de Playboy te willen en er niet aan moet denken als een privepersoon haar naakt ziet. Al zijn die woorden niet uitgezonden toentertijd half april. Toen waren de opnames waar ik toen bij was als publiek (studio baarn)
    Dus als je als vrouw niet in de PB wil en je naaktheid niet te grabbel wil gooien, dan ben je preuts? Beetje kromme redenering en dat heeft een al dan niet zijde aanwezigheid van jouw persoontje bij een tv show al helemaal niks mee van doen, maar dat terzijde.
    Reageer

    Mijn mening is gebaseerd op het feit dat ze een half jaar geleden bij De Jongens tegen de Meisjes (kandidaat samen met Kim-Lian en Soundos) heeft gezegd Nooit in de Playboy te willen en er niet aan moet denken als een privepersoon haar naakt ziet. Al zijn die woorden niet uitgezonden toentertijd half april. Toen waren de opnames waar ik toen bij was als publiek (studio baarn)


    Oorspronkelijk gepost door Tijd
    Hi Hot 24,

    Los van jou mening en een aantal aannames, die altijd lastig te plaatsen zijn binnen een forum. Is mijn vraag aan jou.
    Wat haal je daar nou uit als je dit soort zaken deelt binnen een topic?

    Gr Tijd
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Maar ik denk dat er niks te zien zal zijn. Hooguit in BH en dat is het denk ik. Om 2 redenen denk. Ten eerste is zij een beetje preuts en laat daarom ook niks zien in de Linda Meiden. Ten tweede zit ze al bij RTL Boulevard en heeft dus al de nodige bekendheid en geld. Dus extra media aandacht of geld heeft ze denk ik niet nodig.
    Niet elke vrouw die niet in haar blote jetsers gaat paraderen, is per definitie preuts. Denk dat behoudend een beter woord is. Als ze echt preuts was geweest had ze ook niet weken in weinig verhullende bikini bij ER rond gehuppeld.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
1 antwoord
4.027k views
Laatste bericht
91 reacties
169k views
Laatste bericht
336 reacties
377k views
Laatste bericht
100 reacties
480k views
Laatste bericht
1 antwoord
4.432k views
Laatste bericht
2k reacties
3.382k views
Laatste bericht
245 reacties
890k views
Laatste bericht
387 reacties
471k views
Laatste bericht
Werken...
X