Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Moderator, uw aandacht voor ...

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door blahblah Bekijk bericht
    Ik kijk dan ook vrijwel nooit meer TV; het EK of WK voetbal als Nederland meedoet, en dan alleen de Nederlandse wedstrijden. En dat doe ik eigenlijk alleen maar omdat mijn provider geen pakketten aanbiedt waar GEEN TV in zit.
    Rare provider heb je dan. Ik heb hier ook alleen maar een Inet pakket...
    en voor TV heb ik dan weer een abo bij CD op Sat.
    Als het jou alleen om EK en WK voetbal gaat, zou je ook een schoteltje kunnen plaatsen.
    Je kijkt dan gratis (FTA) naar de buitenlandse zenders. De Duitsers en Engelsen hebben ook nog beter HD beeld ook dan hier in Ned. en zenden dat voetbal dus ook uit.
    En op sat zijn ze in het buitenland hier en daar al bezig met 4K, dus grote kans dat zoiets tijdens WK ook te zien is. (btw. moet je wel een 4K decoder hebben en een buitenlans abo )
    En met de juiste normale HD decoder valt er ook nog heel veel (gratis)te streamen.
    Aangepast door Kanus; 2 november 2017, 11:23.
    Reageer

    Iedereen vindt Netflix fantastisch: TV kijken zonder reclame! (Voor mij is niet het aanbod, maar de afwezigheid van reclames, de reden waarom ik Netflix heb.) Maarruh... Hadden we dat 40 jaar geleden ook niet? Gewoon, op TV? De geschiedenis herhaalt zichzelf...

    Ik kan me herinneren dat (ik meen) de VARA in de jaren '80 eens een dag lang Amerikaanse TV heeft laten zien. Verschrikkelijk vond ik het! Maar de Nederlandse TV anno nu is nog veel erger. Ik kijk dan ook vrijwel nooit meer TV; het EK of WK voetbal als Nederland meedoet, en dan alleen de Nederlandse wedstrijden. En dat doe ik eigenlijk alleen maar omdat mijn provider geen pakketten aanbiedt waar GEEN TV in zit. Anders zou ik dat waarschijnlijk nemen, en keek ik zonder iets te missen, niks meer.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Inderdaad! En dat is nou precies waarom ik al ruim 11 jaar met veel plezier zonder televisie leef
    Ja...hahaha en dat is waarom ik satelliet kijk en je nog een eigen decoder MAG en KAN hebben.
    Zo neem ik altijd de programma's/films op die ik wil zien.
    Start dus een tijd later pas de opname ( ook ondertussen als het programma of film nog bezig is) en op die manier kan je telkens alle reclame snel doorspoelen.
    Vaak kijk ik dus niet live, maar loop een half uur of 3 kwartier achter ( ondertussen met hond wandelen e.d. )
    Tegen de tijd dat b.v. een film dan (live) is afgelopen zit ik ook al vaak op het eind met kijken van de opname.
    Het mooie is ook dat ik gewoon wel 4 HD programma's of films TEGELIJK kan opnemen op m'n HDD....( btw ik heb 2 decoders dus dat zijn eigenlijk 8x een film die op dezelfde tijd zou beginnen haha....maar dat doe ik nooit hoor, meestal maar 1 of 2 tegelijk....heel soms 3
    Dus ook als er morgen of volgende week een keer niks op TV is heb ik nog een volle HDD met films e.d....er staan hier opnames/films op van 2012 t/m 2017.


    Helemaal geen TV gaat me te ver, want er zit ook wel wat goeds tussen.
    Gelukkig kunnen we dat tegenwoordig veelal zelf bepalen als je dus wat creatief bent zoals een EIGEN decoder nemen en reclames doorspoelen.
    En je hebt nu TV's die op Inet zitten, dus je kan zelf een film of serie gaan streamen met Netflix of Youtube e.d.
    Of je kijk je filmpies en foto's e.d. van je PC
    Kortom je zit gelukkig niet meer vast aan RTL en SBS en NPO e.d. maar je kan je eigen TV avondje zelf invullen.
    De jeugd van tegenwoordig doet geloof ik al niet anders meer...die kijken alleen nog maar dingen van Inet. TV zenders die we nu kennen gaan het in de toekomst dan ook vast moeilijk krijgen.
    Aangepast door Kanus; 1 november 2017, 17:09.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Juist.
    Het is net als tegenwoordig met de TV zenders.
    Vroeger had je goede tv programma's met tussen de programma's de reclame.
    Nu zijn de zenders in feite allemaal reclamezenders met "daartussen" een onzinnig tv programma die in vele stukjes is geknipt en alleen dient als kapstok om de kijker vast te houden op die zender zodat ze de reclames blijven zien.
    M.a.w. het gaat hun allang niet meer om het programma zelf, maar alleen om de reclame.
    Is het je nooit opgevallen dat het beeld van reclame veel mooier is en in full HD e.d. en het programma b.v. opgeschaalde HD is. En dat het VOLUME uit je TV plots omhoog gaat tijdens een reclame.
    Inderdaad! En dat is nou precies waarom ik al ruim 11 jaar met veel plezier zonder televisie leef
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Sites hebben dan wel weer een manier om dat te omzeilen....
    Juist. En forums hebben dan weer de mogelijkheid om dit soort host te omzeilen...euh...van de whitelist te gooien.
    Als ook de grote buitenlandse forums dat gaan doen bij hosts met deze praktijken, gaan ze merken dat hun reclame inkomsten minder gaat worden
    met als gevolg dus dat ze nog meer en meer overgaan naar de onveilige en agressieve zogenaamde reclame methodes en uiteindelijk stoppen.
    Nou ja stoppen.....ze geven het een andere naam/url en proberen het opnieuw.

    Reclame is helemaal niet erg, het hoort er gewoon bij om e.e.a.mogelijk te maken zodat wij ook kunnen kijken/downloaden.
    Maar veel (beginnende) hosts willen alleen het "snelle" geld verdienen.

    Het is net als tegenwoordig met de TV zenders.
    Vroeger had je goede tv programma's met tussen de programma's de reclame.
    Nu zijn de zenders in feite allemaal reclamezenders met "daartussen" een onzinnig tv programma die in vele stukjes is geknipt en alleen dient als kapstok om de kijker vast te houden op die zender zodat ze de reclames blijven zien.
    M.a.w. het gaat hun allang niet meer om het programma zelf, maar alleen om de reclame.
    Is het je nooit opgevallen dat het beeld van reclame veel mooier is en in full HD e.d. en het programma b.v. opgeschaalde HD is. En dat het VOLUME uit je TV plots omhoog gaat tijdens een reclame.

    Nogmaals reclame moet en mag ook, maar we moeten er ons ook wat tegen verzetten want doen we dat niet dan lopen ze helemaal over ons heen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X