Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sylvie Meis

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door peevee Bekijk bericht
    Het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. Enige 'reden' die ik zou kunnen verzinnen is extra promotie voor haar nieuwe eigen lingerielijn. Bovendien is ze in Duitsland een A-ster, dus zou het kloppen gaat het echt om een enorm bedrag en niet de minimale gages die in NL gangbaar zijn. Tevens kun je er dan ook zeker van zijn dat ze de totale regie van de shoot en publicatie in eigen hand zal hebben en er ook niet veel te zien zal zijn. Maar zeg nu zelf, een half miljoen om haar borsten te laten zien lijkt me zelfs wanneer je 'het niet hoeft te doen voor het geld' geen slechte deal.

    Op die promofoto's hieronder zie je al meer wanneer je goed kijkt.

    Maargoed, het is een gerucht. Ik geloof het ook pas wanneer ik de foto's zie.
    Zou het niet gewoon kunnen zijn dat het een paar reclamepagina's zijn t.b.v. haar lingeriemerk? Letterlijk gezien staat ze dan ook in de playboy maar niet in evakostuum. Scheelt niet veel, maar toch.. ******
    Reageer

    Het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. Enige 'reden' die ik zou kunnen verzinnen is extra promotie voor haar nieuwe eigen lingerielijn. Bovendien is ze in Duitsland een A-ster, dus zou het kloppen gaat het echt om een enorm bedrag en niet de minimale gages die in NL gangbaar zijn. Tevens kun je er dan ook zeker van zijn dat ze de totale regie van de shoot en publicatie in eigen hand zal hebben en er ook niet veel te zien zal zijn. Maar zeg nu zelf, een half miljoen om haar borsten te laten zien lijkt me zelfs wanneer je 'het niet hoeft te doen voor het geld' geen slechte deal.

    Op die promofoto's hieronder zie je al meer wanneer je goed kijkt.

    Maargoed, het is een gerucht. Ik geloof het ook pas wanneer ik de foto's zie.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door peevee Bekijk bericht
    Volgens geruchten staat ze zeer binnenkort in de Duitse Playboy. En nee, niet met een interview maar met een pictorial.

    Morgen zou volgens dezelfde geruchten meer bekend worden.. *fingers crossed*
    Zal dan wel voor het artistieke aspect zijn want voor het geld hoeft ze het niet meer te doen. Oftewel, ik geloof er geen ruk van
    Aangepast door thej; 9 oktober 2017, 21:39.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
1.097k views
Laatste bericht
602 reacties
866k views
Laatste bericht
331 reacties
438k views
Laatste bericht
9k reacties
17.703k views
Laatste bericht
2k reacties
4.792k views
Laatste bericht
2k reacties
1.854k views
Laatste bericht
902 reacties
1.733k views
Laatste bericht
5k reacties
8.548k views
Laatste bericht
Werken...
X