Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Enigma Bekijk bericht
    Openload.co kunnen we wel toevoegen aan de whitelist.

    Turbobit.net lijkt me geen echte aanwinst. Zie alleen maar Russische teksten op die site, en wil wel een beetje weten wat er allemaal staat op een site, zonder een vertaalmachine eroverheen te gooien.
    Genoeg leesbare alternatieven op dat gebied.
    Oorspronkelijk gepost door kalisto Bekijk bericht
    rechtsboven kun je de taal op engels zetten
    Sluit dan een compromis, en voeg openload.co toe op de List.

    Kalisto kan dan posten, de Mods hoeven zich niet druk te maken over teksten!
    De rest kan weer downloaden....
    Reageer

    Turbobit.net lijkt me geen echte aanwinst. Zie alleen maar Russische teksten op die site, en wil wel een beetje weten wat er allemaal staat op een site, zonder een vertaalmachine eroverheen te gooien.
    Genoeg leesbare alternatieven op dat gebied.

    rechtsboven kun je de taal op engels zetten
    Reageer

    Openload.co kunnen we wel toevoegen aan de whitelist.

    Turbobit.net lijkt me geen echte aanwinst. Zie alleen maar Russische teksten op die site, en wil wel een beetje weten wat er allemaal staat op een site, zonder een vertaalmachine eroverheen te gooien.
    Genoeg leesbare alternatieven op dat gebied.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom men aan JOU een dergelijk verzoek doet. en waarom jij op onderzoek uitgaat om dergelijke host te onderzoeken.
    Jij en ik en ieder ander member zijn geen Mod en voor hetzelfde geld kunnen mensen dus ipv jou ook aan een Mod een vraag stellen of een verzoek doen.
    Dit kan via PM of openbaar in dit topic.....
    Tja, dit verzoek kwam van een member!

    Sommigen hebben om wat voor reden dan ook, moeite met dit soort dingen. Voor mij is het een kleine moeite, dus om een medemokkelaar te helpen, doe je dat dan even!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Aan mij is een verzoek gedaan,
    Ik vraag me af waarom men aan JOU een dergelijk verzoek doet. en waarom jij op onderzoek uitgaat om dergelijke host te onderzoeken.
    Jij en ik en ieder ander member zijn geen Mod en voor hetzelfde geld kunnen mensen dus ipv jou ook aan een Mod een vraag stellen of een verzoek doen.
    Dit kan via PM of openbaar in dit topic.....
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X