Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Rivkah op het Veld

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #96
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Klopt, ik spreek inderdaad over "we" aangezien dit niet de eerste keer is dat LadiesLover hierop wordt aangesproken. Dit is al de zoveelste keer en vele anderen die zich hier ook aan storen gingen me voor. Vandaar.

    Ik zie inderdaad dat er discussiegroep staat, maar zoals je zal weten (je bent immers niet nieuw hier) is het toch echt niet de bedoeling dat er hier discussies over de mokkels worden gehouden. Af en toe een opmerking tussen de foto's door.. oke.. maar de discussies worden niet voor niets verwijderd door de moderatoren. Tevens wordt LadiesLover keer op keer door de mods aangesproken over het plaatsen van deze gekke posts.

    On topic dan maar weer
    Ik zeg gewoon wat ik graag wil zien door uit te spreken wat ik in iemand waardeer omdat posts in die richting te veel uitblijven. Positieve feedback heet zoiets. Ook ik stoor mij aan dingen. Bijvoorbeeld aan het feit dat Pombeer mij de hele tijd de mond wil snoeren terwijl ik toch absoluut niets 'geks' zeg. Wat hij verordonneert staat in geen enkele forumregel.
    Aangepast door LadiesLover; 10 september 2017, 23:44.
    Reageer

    #97
    Oorspronkelijk gepost door Sjors V Bekijk bericht
    Tsja.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Hier staat 'Discussiegroep' volgens mij.
    Geen verplichting tot het plaatsen van afbeeldingen.

    In elk geval spreekt forumlid LadiesLover nog gewoon namens zichzelf en over zijn eigen smaak. Jij spreekt namens 'we', maar ik heb geen idee wie je met 'we' bedoelt.
    Mijn tip in een forum als dit: negeer gewoon de posts waaraan je je stoort, en geniet van de posts waarvan je genieten kunt. Het is ondoenlijk om van jan en alleman te verwachten dat ze het jou naar de zin kunnen maken.

    Voor de rest: Lang Leve Rivkah!

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Klopt, ik spreek inderdaad over "we" aangezien dit niet de eerste keer is dat LadiesLover hierop wordt aangesproken. Dit is al de zoveelste keer en vele anderen die zich hier ook aan storen gingen me voor. Vandaar.

    Ik zie inderdaad dat er discussiegroep staat, maar zoals je zal weten (je bent immers niet nieuw hier) is het toch echt niet de bedoeling dat er hier discussies over de mokkels worden gehouden. Af en toe een opmerking tussen de foto's door.. oke.. maar de discussies worden niet voor niets verwijderd door de moderatoren. Tevens wordt LadiesLover keer op keer door de mods aangesproken over het plaatsen van deze gekke posts.

    On topic dan maar weer
    Reageer

    #98
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Please, Ladieslover, hou hier mee op! De hele tijd deze overbodige lijstjes van je. Het is de bedoeling dat je hier afbeeldingen van de mokkels plaats. We hoeven echt niet te weten dat je iemand "ondeugend" vindt of dat je "haar lange meisjes haren" mist... Wtf.
    Tsja.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Hier staat 'Discussiegroep' volgens mij.
    Geen verplichting tot het plaatsen van afbeeldingen.

    In elk geval spreekt forumlid LadiesLover nog gewoon namens zichzelf en over zijn eigen smaak. Jij spreekt namens 'we', maar ik heb geen idee wie je met 'we' bedoelt.
    Mijn tip in een forum als dit: negeer gewoon de posts waaraan je je stoort, en geniet van de posts waarvan je genieten kunt. Het is ondoenlijk om van jan en alleman te verwachten dat ze het jou naar de zin kunnen maken.

    Voor de rest: Lang Leve Rivkah!

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Reageer

    #99
    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    1. Top-interview met Tennis-Bondscoach Jan Siemerink:
    2. goed in beeld gebracht (voor een zittend interview);
    3. Rivkah veelvuldig lachend, met mooie volle rode lippen;
    4. op foto 4 zelfs een ondeugende blik (meer hiervan graag);
    5. ondersteunend met handgebaren (wat meer suggereert dan enkel een oppervlakkig gesprekje);
    6. en ook nog beelden van de onderkant van haar lichaam, zijkant benen en billen [bij een staand interview mag dat ook wel prominenter of in ieder geval in beeld genomen worden: ze is prachtig mooi slank (slanke buik) met mooi gevormde billen];
    7. Het enigste wat ik nog mis zijn haar lange meisjesharen: dat staat haar toch ook wel heel erg leuk.
    Please, Ladieslover, hou hier mee op! De hele tijd deze overbodige lijstjes van je. Het is de bedoeling dat je hier afbeeldingen van de mokkels plaats. We hoeven echt niet te weten dat je iemand "ondeugend" vindt of dat je "haar lange meisjes haren" mist... Wtf.
    Reageer

    Top-interview met Tennis-Bondscoach Jan Siemerink

    1. Top-interview met Tennis-Bondscoach Jan Siemerink:
    2. goed in beeld gebracht (voor een zittend interview);
    3. Rivkah veelvuldig lachend, met mooie volle rode lippen;
    4. op foto 4 zelfs een ondeugende blik (meer hiervan graag);
    5. ondersteunend met handgebaren (wat meer suggereert dan enkel een oppervlakkig gesprekje);
    6. en ook nog beelden van de onderkant van haar lichaam, zijkant benen en billen [bij een staand interview mag dat ook wel prominenter of in ieder geval in beeld genomen worden: ze is prachtig mooi slank (slanke buik) met mooi gevormde billen];
    7. Het enigste wat ik nog mis zijn haar lange meisjesharen: dat staat haar toch ook wel heel erg leuk.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
2k reacties
4.355k views
Laatste bericht
2k reacties
5.488k views
Laatste bericht
206 reacties
103k views
Laatste bericht
619 reacties
559k views
Laatste bericht
453 reacties
1.100k views
Laatste bericht
34 reacties
24k views
Laatste bericht
337 reacties
377k views
Laatste bericht
3k reacties
5.233k views
Laatste bericht
Werken...
X