Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door LadiesLover Bekijk bericht
    Bekendheid van Natascha de Jong:
    Wat is nu eigenlijk het criterium?
    Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
    Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
    Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
    Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
    Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...ovies-onbekend
    Deze discussie doen we niet opnieuw. Natascha staat op dit moment hier en dat blijft voorlopig ook zo. Als Natascha argumenten geeft, dat ze promoveert doen we dat.
    Reageer

    Bekendheid:

    Bekendheid van Natascha de Jong:
    Wat is nu eigenlijk het criterium?
    Zij is al meerdere seizoenen op tv geweest (ook in andere programma's als Fort Boyard en dat paaldansprogramma voor bekende Nederlanders (duet met Jeffrey Wammes);
    Ze heeft in internationale producties gestaan (Burn the Floor);
    Ze is minstens zo bekend als Vivian Gomez Cardoso of Ingrid Jansen!
    Ze had zelfs het programma 'So you think you can dance' gewoon kunnen winnen (evenals Vivian Gomez Cardoso) als ze zelf wat minder bescheiden was geweest! Waar ligt de grens?
    Het lijkt wel of er een hetze tegen danseressen gaande is: zie bijvoorbeeld ook Igone de Jong, prima ballerine die nog steeds staat bij Movies onbekend: http://forum.mannenzaken.nl/forum/mo...ovies-onbekend
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    De eerste editie van de vernieuwde mokkels verkiezing is ten einde en de winnares is bekend gemaakt. Nu ben ik van plan nieuwe edities van deze verkiezing te houden. Dit zullen eerst een paar extra Mokkelbabe 2017 mini verkiezingen en daarna wil ik aan de slag gaan met de vernieuwde Mokkelbabe verkiezing genaamd "Europa'' en "Internationaal".

    Nu is mijn vraag of alle topics (behalve het winaars topic en extra mokkelbabe topic) van de normale Mokkelbabe verkiezing verwijderd kunnen worden zodat het op de Battle Of The Babes pagina wat overzichtelijker word.
    Behalve de volgende post graag, want het is wel makkelijk om op deze lijst te zoeken (ook met oog op volgende jaren als basis, dan kun je het makkelijker met 10 namen of meer per categorie uitbreiden): http://forum.mannenzaken.nl/forum/al...017-voorrondes
    Aangepast door LadiesLover; 6 mei 2017, 20:31. Reden: link vergeten
    Reageer

    De eerste editie van de vernieuwde mokkels verkiezing is ten einde en de winnares is bekend gemaakt. Nu ben ik van plan nieuwe edities van deze verkiezing te houden. Dit zullen eerst een paar extra Mokkelbabe 2017 mini verkiezingen en daarna wil ik aan de slag gaan met de vernieuwde Mokkelbabe verkiezing genaamd "Europa'' en "Internationaal".

    Nu is mijn vraag of alle topics (behalve het winaars topic en extra mokkelbabe topic) van de normale Mokkelbabe verkiezing verwijderd kunnen worden zodat het op de Battle Of The Babes pagina wat overzichtelijker word.
    Aangepast door Epiceply; 6 mei 2017, 19:47.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Is het normaal dat het even duurt voordat je een reactie krijgt als je een mail hebt gestuurd naar de redactie? Ik heb er afgelopen zaterdag en gisteren namelijk een gestuurd.
    Ik weet dat de man van de administratie slecht bereikbaar is. Ook wij kunnen 'm moeilijk bereiken. Ik denk dat je je idee helaas bij een idee moet laten. Ik denk ook niet dat het goed is dat er een speciale thread wordt aangemaakt voor het doel dat jij nastreeft. Dat heb ik in een eerdere reactie ook gezegd. Ik denk dat je idee leuk is, maar dat je een evt. reactie van Zimra dan het best in de draad van Zimra kan posten. Zullen we het zo afspreken?

    GRTZ
    Huusje
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
33 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
42 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X