Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Vraag aan Moderator

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Leuk idee. Weet alleen niet of die mokkels daarop staan te wachten, maar je kunt het eens proberen. Wat mij betreft, hoeft daar geen nieuw topic voor aangemaakt te worden trouwens.
    Is het normaal dat het even duurt voordat je een reactie krijgt als je een mail hebt gestuurd naar de redactie? Ik heb er afgelopen zaterdag en gisteren namelijk een gestuurd.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Leuk idee. Weet alleen niet of die mokkels daarop staan te wachten, maar je kunt het eens proberen. Wat mij betreft, hoeft daar geen nieuw topic voor aangemaakt te worden trouwens.
    Inderdaad, misschien moet ik de redactie maar eens mailen. Ik denk dat mokkels zoals Anna Nooshin en Zimra Geurts wel bereid zijn om te reageren!

    Eigenlijk zou je het dus moeten proberen bij zulk soort mokkels.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply Bekijk bericht
    Zou het niet ontzettend leuk zijn om een nieuwe rubriek te hebben waarin de echte Nederlandse mokkels in een video reageren op hun eigen persoonlijke pagina?
    Leuk idee. Weet alleen niet of die mokkels daarop staan te wachten, maar je kunt het eens proberen. Wat mij betreft, hoeft daar geen nieuw topic voor aangemaakt te worden trouwens.
    Reageer

    Zou het niet ontzettend leuk zijn om een nieuwe rubriek te hebben waarin de echte Nederlandse mokkels in een video reageren op hun eigen persoonlijke pagina?
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Epiceply
    en ik graag het initiatief wil nemen heb ik via jimdo speciaal een gratis website gemaakt
    Als jij een website heb gemaakt, kan je natuurlijk persoonlijk je favo mokkel laten winnen....jij draait daar immers aan de knopjes.
    En dan via dit forum de media willen halen dat e.o.a. mokkel de mooiste is van Ned....(Dat is misschien niet je bedoeling, maar is wel wat ik nu denk)

    Ik heb even gekeken...en als b.v. Elize ( voormalig babe winnares) daar al niet tussen staat ( om maar even een voorbeeld te geven) dan neem ik het al niet eens serieus meer.
    En die hoef je er ook niet tussen te zetten nu, want ik mis er nog veeeeeeeeel meer.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
44 views
Laatste bericht
2k reacties
1.496k views
Laatste bericht
0 reacties
45 views
Laatste bericht
220 reacties
68k views
Laatste bericht
3 reacties
74 views
Laatste bericht
5 reacties
5k views
Laatste bericht
21 reacties
1k views
Laatste bericht
1 antwoord
521 views
Laatste bericht
Werken...
X