Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lien van de Kelder

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Lien Van de Kelder (Kortrijk, 30 oktober 1982) is een Vlaamse actrice en juriste. Ze werd bekend door haar rol als Sofie Bastiaens in de televisieserie Thuis. In de politiereeks Zone Stad speelde ze vier seizoenen lang de rol van inspecteur Fien Bosvoorde en in de soap Familie als Marie Devlieger
    Aangepast door exciter; 26 december 2021, 09:46.
    Reageer

    #2
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door Tijd Bekijk bericht

    En mocht ik de post moeten verwijderen mocht i fake zijn hoor ik het ook graag. het nooit de bedoeling geweest om iets fakes te plaatsen natuurlijk
    Je hoeft iig niks te verwijderen hoor. In films gebeurd dat ook zo vaak dat men een BD gebruikt.
    Een fake is iets ook heel iets anders.
    Btw dat je Lien hoort praten kan kloppen die staat dan ook gewoon in dezelfde ruimte...b.v. niet meer dan 1 meter uit het beeld van de camera.
    De geluidsman kan ook zijn mic zelfs nog even in haar richting houden.

    BD naakt model loopt beeld uit, en Lien loopt het beeld weer in......simpel.
    Maar daarvoor moest er wel eerst even een fade-out vooraf gaan om "opnieuw" de volgende scene op te nemen, zodat men meteen met de BD kon beginnen.

    Ben er natuurlijk niet bij geweest en kan ook zomaar Lien wel zijn hoor.
    Dan DOEN ze alsof het een BD zou zijn qua filmen, maar dan is het stiekem toch Lien zelf.
    Dat is weer makkelijk want hoef je geen model in te huren en voor Lien is het dan minder confronterend
    als iedereen toch zou denken dat zij het niet is....Ze kan dan ook later altijd nog ontkennen dat ze het zelf is.
    Kortom als het een raadsel is/blijft voor mensen, kunnen ze je nooit voor 100% met een vinger aanwijzen. en dat vinden sommige celebs in dit Inet-tijdperk vaak wel fijn.
    Of haar hoofd komt op dat moment niet in beeld omdat men juist haar naakte lichaam even goed in beeld wilde brengen.....kan allemaal dus nog, als je er even verder over nadenkt.

    Maar als er geen hoofd/gezicht in beeld is bij naaktscenes en het is ook op zo'n wijze gefilmd dat te zien is dat er verschillende scenes zijn gemaakt e.d. (editen, monteren)
    Tja, 99% kans op een BD.
    Aangepast door Kanus; 28 maart 2016, 22:17.
    Reageer

    #4
    Deze doet het wel, die vind ik net
    http://www.dailymotion.com/video/x1b...wim-helsen_fun

    Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Het is een oud filmpje en het is idd een BD, is indertijd al het een en ander over geschreven
    Ik krijg het filmpje wel afgespeeld, Ik zeg niet dat het niet zo is wat jullie zeggen hoor,
    Maar ik heb toch me twijfels. in het filmpje blijft ze ook de hele tijd praten mochten jullie het willen kan ik wel nog een post doen dat het frame voor frame loopt dan hoor ik het graag. Miss zien jullie iets wat ik niet zie zou kunnen natuurlijk.

    En mocht ik de post moeten verwijderen mocht i fake zijn hoor ik het ook graag. het nooit de bedoeling geweest om iets fakes te plaatsen natuurlijk
    Aangepast door Tijd; 28 maart 2016, 18:19.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Maar ik krijg btw zwaar de indruk dat het gaat om een body double op het momentje dat het naakt komt.
    Het is een oud filmpje en het is idd een BD, is indertijd al het een en ander over geschreven
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
26 reacties
38k views
Laatste bericht
196 reacties
541k views
Laatste bericht
167 reacties
376k views
Laatste bericht
467 reacties
1.790k views
Laatste bericht
199 reacties
199k views
Laatste bericht
322 reacties
848k views
Laatste bericht
2k reacties
4.205k views
Laatste bericht
417 reacties
900k views
Laatste bericht
Werken...
X