Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Imagebam afbeeldingen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat veel van mijn afbeeldingen die ik via imagebam gepost heb niet meer werken. De linkjes naar de afbeeldingen werken nog wel, maar wanneer ik een wat grotere afbeelding in het forum zelf heb geplaatst - dus geen thumbnail - dan doet deze het niet meer. Ligt dat aan mij, of aan imagebam? Of aan mokkels?
    Hoogstwaarschijnlijk aan jou.

    Dat is dus allemaal "dataverkeer" wat geld kost.
    Dus die host hebben het liefst dat er Thumbs gebruikt worden.
    Waaruit volgt dat je d.m.v. die thumbs na hun site's moet surfen als je de foto zien wil.
    Als er een grote plaat hier op Mokkels staat klikt niemand er dus meer op....dus hebben ze ook geen reclame inkomsten.
    En dan zie je dus ook heel vaak dat ze daar nog een extra op gaan letten
    bij mensen die .PNG posten....verwonderd mij dus helemaal niks hahaha
    Dat heb ik je ook al eens uitgelegd, dat .PNG ONNODIGE giga data is.
    En die picturehosts zitten daar dus echt niet op te wachten....als iemand dat een keer doet oke....maar op den duur hebben ze jou postgedrag met .png in de gaten en gooien ze het eraf.
    Reageer

    Imagebam afbeeldingen
    Het lijkt erop dat veel van mijn afbeeldingen die ik via imagebam gepost heb niet meer werken. De linkjes naar de afbeeldingen werken nog wel, maar wanneer ik een wat grotere afbeelding in het forum zelf heb geplaatst - dus geen thumbnail - dan doet deze het niet meer. Ligt dat aan mij, of aan imagebam? Of aan mokkels?
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X