Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Afbeelding in de handtekening op mokkels.nl

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Voor het geven van aanwijzingen is het een ander verhaal en vind ik het onderscheid gerechtvaardigd.
    Ik zeg niet perse dat het ook daarvoor bedoeld is, maar zou eventueel kunnen waarom het voor nog hun wel actief is.
    Mods hebben nu eenmaal meer mogelijkheden op dit forum.
    Reageer

    #2
    Ah zo. Vond het wel leuk staan op mokkelboulevard waar het wel kan! Beetje scheef dat de mods het wel zelf doen! Zo gebruikt Huusje het bijvoorbeeld ook puur om foto's van mokkels te laten zien en niet om bijvoorbeeld instructies te geven.. Als de mods het zelf ook doen, dan zou het voor iedereen moeten kunnen. Voor het geven van aanwijzingen is het een ander verhaal en vind ik het onderscheid gerechtvaardigd.
    Aangepast door pombeer2; 19 augustus 2015, 14:48.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door pombeer2 Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje. Op verschillende fora zie je dat het mogelijk is om een afbeelding in je handtekening te plaatsen. Deze mogelijkheid zag ik niet op mokkels,
    Die vraag had ik al veel eerder verwacht.
    Idd op Mokkels kan dat niet want de [{IMG} tag is uitgeschakeld.
    Dit is bewust zo gedaan om al die banners en foto's en bewegende gifjes te voorkomen en
    zo'n topic een grote flikkerende kermis zal worden.
    Op den duur staan daar dan zoveel "verschillende" foto's van mokkels e.d. in
    van allemaal verschillende members, dat je niet eens de thumbs of foto's van de mokkels daartussen herkent waar het om draait in dat topic....

    Mods hebben die mogelijkheid wel...kan b.v. van pas komen om members op dingen te wijzen. ( zal niet gauw gebeuren, maar goed )
    Zie het als een voordeeltje die Mods hebben voor al hun werk.
    Reageer

    Afbeelding in de handtekening op mokkels.nl
    Ik heb een vraagje. Op verschillende fora zie je dat het mogelijk is om een afbeelding in je handtekening te plaatsen. Deze mogelijkheid zag ik niet op mokkels, maar sinds een paar dagen is het Huusje wel gelukt een afbeelding in zijn handtekening te plaatsen. Iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Huusje heeft me er nog geen antwoord op gegeven.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X