Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

www.imagebam.com

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Dat wist ik niet.

    Nee, ik ben niet puriteins, maar als je een afbeelding van bijvoorbeeld Helene Hendriks plaatst, zit je niet per se te wachten op advertenties die veel verder gaan dan zo'n afbeelding. Maar als daar niets aan te doen is, dan zij dat zo.
    Ik kan me je redenatie heel goed voorstellen!

    Kort geleden zag ik op het journaal nog, dat de tv-inkomsten van reclames teruglopen, ten gunste van het online adverteren.

    Je zou dan inderdaad verwachten, dat "gewone" bedrijven, in dit genre, zoals lingerieverkopers en sexy kleding producenten, er ook te vinden zouden zijn.

    Mischien is het een image-probleem of iets dergelijks. Of *****-adverts leveren meer op! Wie zal het zeggen.....
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Maar als daar niets aan te doen is, dan zij dat zo.
    Dan lees je nu niet goed, want Stoerebink geeft je al de tip van een adblocker.

    De plugin "AdBlock Plus" is een goede.
    Bij Imagebam upload ik bijna nooit, dus nog even een testje gedaan.
    Ik krijg nergens dat soort plaatjes te zien die jij bedoeld... ook niet nadat ik
    de thumb op dit forum zet en hem dan open.
    Tegenwoordig is het wel vaak zo, dat wanneer je dan op die site bent
    en je klikt die grote foto aan b.v. om te vergroten of opslaan of volgende plaatje e.d. er dan een 2de tabblad opengaat met van die zooi.
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk bericht
    Dat "Family Safe", is bedoeld om te bepalen, of iets geschikt is voor degenen die het gaan zien. M.a.w. is het bijv. geschikt voor kinderen.
    Het is er niet voor om de uploader te behoeden voor bepaalde advertenties.

    Wat is trouwens je probleem met "********" getinte adverts? Je bent notabene aan het uploaden voor een "Babes"-forum, dus wees niet roomser dan de paus.

    Bovendien wordt het door die reclame mogelijk, om daar gratis je foto's te uploaden.

    (edit. Weet niet of je een ad-blocker gebruikt, maar dit kan wel helpen, om het aantal reclames te
    beperken.)
    Dat wist ik niet.

    Nee, ik ben niet puriteins, maar als je een afbeelding van bijvoorbeeld Helene Hendriks plaatst, zit je niet per se te wachten op advertenties die veel verder gaan dan zo'n afbeelding. Maar als daar niets aan te doen is, dan zij dat zo.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Of deze vraag hier thuishoort weet ik niet, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik er op imagebam.com voor zorg dat ik geen ******** getinte advertenties bij m'n afbeeldingen krijg? Ik kies bij het uploaden voor 'Family Safe' en heb toch nog van die advertenties. Hoe is dat te verklaren?
    Dat "Family Safe", is bedoeld om te bepalen, of iets geschikt is voor degenen die het gaan zien. M.a.w. is het bijv. geschikt voor kinderen.
    Het is er niet voor om de uploader te behoeden voor bepaalde advertenties.

    Wat is trouwens je probleem met "********" getinte adverts? Je bent notabene aan het uploaden voor een "Babes"-forum, dus wees niet roomser dan de paus.

    Bovendien wordt het door die reclame mogelijk, om daar gratis je foto's te uploaden.

    (edit. Weet niet of je een ad-blocker gebruikt, maar dit kan wel helpen, om het aantal reclames te
    beperken.)
    Reageer

    #5
    Of deze vraag hier thuishoort weet ik niet, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik er op imagebam.com voor zorg dat ik geen ******** getinte advertenties bij m'n afbeeldingen krijg? Ik kies bij het uploaden voor 'Family Safe' en heb toch nog van die advertenties. Hoe is dat te verklaren?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
Sticky: TestThread
156 reacties
264k views
Laatste bericht
0 reacties
288 views
Laatste bericht
2 reacties
540 views
Laatste bericht
0 reacties
471 views
Laatste bericht
1 antwoord
702 views
Laatste bericht
0 reacties
504 views
Laatste bericht
10 reacties
994 views
Laatste bericht
0 reacties
479 views
Laatste bericht
Werken...
X