Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Modteam veranderingen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Hey KingBee....vanaf deze kant toch even een bedankje voor je jarenlange inzet.
    dus: THANX !!!
    Je was toch vanaf het begin al Mod ...dat is dan toch alweer zo'n 11 Ã* 12 jaar.
    Dus ik moest (nog vol ongeloof) het eerst 2x goed lezen dat ik nu bij je avatar Ere lid zie staan ipv Moderator....is even wennen nog
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    Nog veel bijzonderder, Alyssa Milano is weg
    Nou ja in ieder geval heb je geen gezeur meer aan je kop en kan je doen waar je ooit mee begonnen bent, het plaatsen en waarderen van foto's.
    Voorlopig even geswitched

    Maarrrrrrrrrr, dat gezeur missen was echt wel iets om uitermate blij van te worden!! Binnen een minuut na mijn besluit viel er een dermate last weg, dat is simpelweg onbeschrijfelijk! Ze zullen het zeker niet waarderen, maar Blixem (en een aantal van de actieve, oude mods) viel mij wat dat aangaat na alle jaren van dienst erg tegen! Ik zal, vermits zij daarvoor aanleiding geven, niet in detail treden, maar zij weten wat ik bedoel en ik wil het daar dan ook graag bij laten.

    De nieuwe mods wens ik sterkte & wijsheid voor eigen kunnen + veel suc7 toe.


    ps. als je threads verplaatst, markeer het dan dat de verwijzing binnen 1 uur afloopt
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door KingBee Bekijk bericht
    Nope

    En dat bevalt super kan ik je vertellen!!


    Dat is op eigen verzoek gebeurt. Ik speelde al langere tijd (2012) met de gedachte om ermee te stoppen, maar door recentelijke aanpassingen was het besluit makkelijker om te nemen.

    Gezien er een aantal nieuwe mods hun opwachting hebben gemaakt betekende dat er geen leeg gat overbleef na m'n vertrek en dat maakte mijn besluit er alleen maar makkelijker op.
    Nog veel bijzonderder, Alyssa Milano is weg
    Nou ja in ieder geval heb je geen gezeur meer aan je kop en kan je doen waar je ooit mee begonnen bent, het plaatsen en waarderen van foto's.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door Avex Bekijk bericht
    kingbee geen mod meer?
    Nope

    En dat bevalt super kan ik je vertellen!!


    Dat is op eigen verzoek gebeurt. Ik speelde al langere tijd (2012) met de gedachte om ermee te stoppen, maar door recentelijke aanpassingen was het besluit makkelijker om te nemen.

    Gezien er een aantal nieuwe mods hun opwachting hebben gemaakt betekende dat er geen leeg gat overbleef na m'n vertrek en dat maakte mijn besluit er alleen maar makkelijker op.
    Reageer

    #5
    kingbee geen mod meer?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
8 reacties
3k views
Laatste bericht
0 reacties
297 views
Laatste bericht
1 antwoord
437 views
Laatste bericht
2 reacties
798 views
Laatste bericht
4 reacties
765 views
Laatste bericht
0 reacties
669 views
Laatste bericht
3 reacties
2k views
Laatste bericht
4 reacties
1k views
Laatste bericht
Werken...
X