Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Cupmaat vriendin / vrouw

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Tleen Bekijk bericht
    Misschien tijd voor een revive van deze thread

    Mijn vriendin is 75 C

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Haar bikini is kennelijk 75 AA...
    Reageer

    #2
    Misschien tijd voor een revive van deze thread

    Mijn vriendin is 75 C

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #3
    Oorspronkelijk gepost door nick76
    leuke foto,s zijn het van je vriendin maar zoals ik al eerder schreef mijn vriendin zit met het zelfde probleem helaas wil ze geen foto,s hier miss als ze dd een goede push up dat het me wel lukt miss even deze site bekijken samen met je vriendin booplover mijn vriendin denkt dat de bh van freya wel eens wat kan zijn maar niet in de winkel te vinden hier klote haha veel geluk met het vinden gr nick76
    http://www.farfallina.nl/
    Als je een keer de moeite neemt om hier en daar een punt of een komma in je tekst te zetten, ben ik wel bereid om het te lezen, maar hier krijg ik alleen maar hoofdpijn van...
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door epicje
    Hierbij weer wat foto's van m'n vrouwtje, het duurde allemaal wat langer dan beloofd, maar oké. Ze zoekt namelijk al een tijdje naar een goede push up BH voor haar 75E.
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Tips voor goede push up BH's altijd welkom, en stiekem is ze ook wel benieuwd naar de reacties op haar borsten
    Sylvia Stymans, eigenaresse van lingeriezaak Miss Sylly in Spijkenisse, lanceert op 21 mei haar boek 'De lingerie expert onthult'. Dit is haar advies: “Echt mooie push -up beha’s in deze grote maten zijn er haast niet. Waarom? Omdat dames met die maat niet echt een push-up nodig hebben, maar wel een bh met een goede maat en pasvorm."

    Sylvia noemt zichzelf lichaamsexpert, met name borstenexpert. Een paar jaar geleden kon ze in Wedden dat ik het kan van diverse vrouwen de juiste cupmaat raden. Ze beweert dat bijna 90 procent van de vrouwen een te kleine cupmaat draagt. Zo ontdekte ze op het topic Cupmaten van Nederlandse Celebs dat Aicha Marghadi een grotere maat nodig heeft dan haar 75E en dat Liza Sips (70C) een D-cup moet hebben. Zelf heeft Sylvia maar liefst cup 80F.
    Reageer

    #5
    waarom jaloers mootje zijn vrouwen die grotere borsten hebben die ze toch een paar maatjes kleiner willen hoor
    er is niks mis mee met jou borsten hoor zo is moeder natuur nu eenmaal
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
243 reacties
1.608k views
Laatste bericht
1 antwoord
413 views
Laatste bericht
33 reacties
10k views
Laatste bericht
3 reacties
432 views
Laatste bericht
5 reacties
513 views
Laatste bericht
1 antwoord
1k views
Laatste bericht
0 reacties
548 views
Laatste bericht
19 reacties
5k views
Laatste bericht
Werken...
X